Hic gormedigin sadece fotograflarla gordugun birini nasil unutursun? Yardım edin:(?

Facebook araciligiyla Bayadir konusuyorum çok ısındı kanım, çocuk askerlik yapıyor (şafak72) duygularımı soyledim upuzun bir mesajlar ama o görüşünce vakit geçirince birşeyler hissedip hissetmediğime bakarım diyor yani şu an bisi diyemem diyor.ve mesajda kendini uzak tutuyor arkadaş gibi konuşuyor.Kendini de unutturmiyor, bir ileri bir geri yapıyor hep.Fotograflarimida gördü güzel olduğumu da söylüyor. Ilkdefa birini bukadar çok istedim.Benim o gelene kadar onu unutmam lazım çünkü acı çekiyorum böyle sana sırf vakit geçirmek için yazması..Nasıl unutmaliyim sokemiyorum kalbimden olmuyo iste sanal.alem belki ama ben bikere o sıcaklığı hissetmisim.. vazgcmelimiyim? nasıl unutacagim? Mesaj atmasam aklım kaliyo.
Unut/Vazgeç
Beklemelisin.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Hic gormedigin sadece fotograflarla gordugun birini nasil unutursun? Yardım edin:(?
Cevapla