Bu doğum günü mesajı çok mu kötü?( sevgilim ama platoniğim)?

Kitap yollama bahanesiyle ev adresini öğrenmeye çalıştım hediye gönderecektim ama adresini alamadım😔
Seni tanıdığımdan beri senin diğerler insanlardan çok farklı biri olduğunu düşündüm ve içindeki seni gördüm, harbi diyorum bak benim için önemli ve değerli birisin iyi ki varsın ve iyi ki doğdun🙏 Seni gibi birini tanıdığım için çok mutluyum. Sen çok tatlı, güzel yürekli bir insansın. İzin verdiğin sürece ben senin yanında olmaya çalışacağım.
Kötü günlerin geçmişte kalacağı, güzel günlerin ise her gün yaşanacağı güzel bir yıl geçirirsin inşallah. Önündeki 365 gün boyunca yeryüzündeki iyi olan şeylerle karşılaşır o bıyığının altından gülersin umarım Seviyorum seni len
Güncellemeler
+1 yıl
Bu kişiye duygularımı söyledim red etti ben hiç anlamadım böyle hissettiğini sen çok iyi birisin senin kalbin gibi birini çok az tanıdım ama ümit veremem sana ben kimseyle düşünmüyorum dedi
Bu doğum günü mesajı çok mu kötü?( sevgilim ama platoniğim)?
Cevapla