Güncellemeler
+1 yıl
Bu kişiye duygularımı söyledim red etti ben hiç anlamadım böyle hissettiğini sen çok iyi birisin senin kalbin gibi birini çok az tanıdım ama ümit veremem sana ben kimseyle düşünmüyorum dedi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
5Cevap
Sevgilim değil yazmışsın yorumlarda ama sevgilin gibi doğum günü mesajı yazıyorsun dm lütfen
Ben de seni seviyorum teşekkür ederim canım benim yazmış ama o da
Takip atarmısın
Bıyık altından gülmek olmamış ama gerisi iyi :D bence yol yakınken açıl canım içinde tutma
O hilal bıyıklı öyle gülüyor ondan öyle yazdım genel kelimeler olmasın diye😤 açılmış gibiyim zaten baksana gecenin 12 sinde attım hemen. O da ben de seni seviyorum teşekkür ederim canım benim yazmış
Ay kız sevgili falan olun kdkdkdkd bence bir kaç adım daha at biraz ilerleyin
Keşke sevgili olsak 😔 daha nasıl adım atayım
Bir şey dicem, yorumları okudum kaçar gider demişler , hemen inanma belki kaçmaz ama seni bilerek friendzone da tutuyor olabilir. Arkadaşçasına seviyordur ve belki arkadaşını kaybetmek istemiyordur. Bşrde umarım bu sitede takılmıyordur mesajın aynısını copy paste yapmışsın... Tatlım birde Adil Yıldırımı takip et youtube dan ilişki konularında çok iyi şeyler söylüyor. Mutlaka senin durumunda olanlar için bir video yayımlamıştır. Bana güvenn
Evet takip ediyorum o beyi çok iyi gerçekten teşekkür ederim canım. Ama geldiğinde de Arkadaşça seven bir insan sence bir kızı öper mi?
Nasıl yaniiiiiiiii? Açıklaaa hemennnn
Bildiğin öpüştük biz onunla. Tayini çıkacak ya yakın bir şehir olursa güzel olur falan dedi geçen hafta bana. Yakın olmak istiyor musun sen de bana dedim evet dedi. İki gün öncede ağlayarak aradım ben bunu annem hastaydı arayacam uzun uzun konuşuruz dedi teselli verdi dün arayamadı ama mesaj atmıştı doğum gününü kutlamadan önce ‘ Seni unuttum sanma emi nevruz dolayısıyla çok yogunuz ortalık hareketli arayamadım bu akşam fırsat bulup arıcam’ dedi sonra yine arayamadı Doğum günü diye ben yazdım nasıl oldun konuşacaz dedi.
Nasıl yani! Dudaktan öpüştünüz ve sen hala bir konuşma yapmadığınızı mı söylüyorsun. Bu çocuk bana çok garip geldi. Ayrıca Nevruz için neden meşgul? Bu çocuk bu dünya da yaşamıyor mu? Etrafta salgın var tüm programlar iptal edildi
Bu çocuk özel harekatçı doğu da. Nevruz da güvenli bölge oluşturuyolar ondan hep yoğun o zaten😢 aramızda bir şeylerin olmama sebebi onun psikolojik olarak çok kötğ olması ve uzakta olması dua ediyorum ki yakına gelsin.
Yakına gelince bakarsınız o zaman, Allah yardımcısı olsun...
Sence bir hissi var mı
Bu ne ya😂😂 adam kaçar gider haberin olsun
O derece mi ya
Ben de seni seviyorum teşekkür ederim canım benim yazmış
😂 Kanka olarak düşünüyordur o
Nerden bu samimiyet diyebilir
E bir senedir iyi aramız onunla. Ben de seni seviyorum teşekkür ederim canım benim yazmış şu uzakta ama geldiğinde elimi tuttu yanağımı sıktı sarılır falan. Uzakta olduğu için iletişimimiz kopuyor hep
Sevgili olmuş gibisiniz. adı konmamış
Aynen işte öyle ne yapacam bilmiyorum Bildiğin öpüştük biz onunla. Tayini çıkacak ya yakın bir şehir olursa güzel olur falan dedi geçen hafta bana. Yakın olmak istiyor musun sen de bana dedim evet dedi. İki gün öncede ağlayarak aradım ben bunu annem hastaydı arayacam uzun uzun konuşuruz dedi teselli verdi dün arayamadı ama mesaj atmıştı doğum gününü kutlamadan önce ‘ Seni unuttum sanma emi nevruz dolayısıyla çok yogunuz ortalık hareketli arayamadım bu akşam fırsat bulup arıcam’ dedi sonra yine arayamadı Doğum günü diye ben yazdım nasıl oldun konuşacaz canım dedi. Sence arkadaşça mı bu
Arkadaşça değil. yakında bir şeyler olur
Yakın yerde olsaydı çoktan olurdu ama iletişimimiz kopuyor işte Haziran da gelse bir
İnsallah gönlünüzce olur
Polis mi
Evet özel harekatçı
Len ne mk butun buyu bozuldu
Ama aşkımı itiraf mı edeyim bilerek yazdım onu
La adam bikiyordur zaten hisswtmiyoe mu saniyorsun
E ben de onu diyorum ya gecenin 12 sinde bir kız erkeğin doğum gününü unutmamış yazmış ha len demişim ha başka bir şey gülsün diye yazdım o da ben de seni seviyorum teşekkür ederim canım benim yazmış
E yani
Yani ne sence?
Cok yuz verme
Ya bu şu an uzakta görev yapıyor. Öyle sık konuşmayız da bununla hal hatır. Ama geldiğinde görüşürüz elimi falan tuttu yanaklarımı sıktı sadece tam adı yok aramızda ilişkinin gibi o da uzakta ondan
Aranizda kac yas var
Aynı yaştayız
Hmm sanki sana cocukmussun gibi davraniyor gibi geldi bana
Bizim onla aramızdaki şey bir şey var ama adı yok gibi sebepleri de var zaten
He iyi o zaman
Bildiğin öpüştük biz onunla. Onun çok psikolojik sorunları vardı Tayini çıkacak ya yakın bir şehir olursa güzel olur falan dedi geçen hafta bana. Yakın olmak istiyor musun sen de bana dedim evet dedi. İki gün öncede ağlayarak aradım ben bunu annem hastaydı arayacam uzun uzun konuşuruz dedi teselli verdi dün arayamadı ama mesaj atmıştı doğum gününü kutlamadan önce ‘ Seni unuttum sanma emi nevruz dolayısıyla çok yogunuz ortalık hareketli arayamadım bu akşam fırsat bulup arıcam’ dedi sonra yine arayamadı Doğum günü diye ben yazdım nasıl oldun konuşacaz dedi.
Haa iliskinin en guzel anilari bunlar tadini cikar iste
Sence hoşlanıyor mudur benden?🤭
Hayir iliskiye girsin sonra yol verir
Deli herhalde
Bence de