Arkadaşlar bir hayale aşık oldum ben.Ve sanırım Hep ona aşık olacagım.Sizce nasıl kurtulmalıyım?

Birine aşık oldum konuştuk konuştuk aslında yokmuş? Yani yokmuş gerçekten.ben seviyordum onu ama yokmuş lan? Allah Allah.Sizce ne yapmalıyım? Ciddiyim efenim.Zeki insanlar anlayacak bu soruyu.
Güncellemeler
+1 yıl
Kimse anlamadı mı beni? Allah Allah
Arkadaşlar bir hayale aşık oldum ben.Ve sanırım Hep ona aşık olacagım.Sizce nasıl kurtulmalıyım?
Cevapla