Her fotoğraf attığımda hepsine güzel diyor. Canım sıkılıyor bu duruma. Eleştirebilir ama eleştirmiyor neden böyle?

Arkadaşlar canım çok sıkılıyor bu duruma. Sevgilim ne zaman fotoğraf atsam güzelsin güzelsin felan diyor canım sıkılıyor gerçekten. İnsan şu renk gitmemiş ya da başka şekilde biraz eleştirir. Kötü fotoğrafımı atıyorum güzelsin felan iltifatlar ediyor. Ben görüyorun yani kötü olduğunu. Canım sıkıldı. O fotoğraf attığında ben kötü olan şeyleri söylüyorum. O bana karşı dürüst değil gibi. Neden böyle olabilir?
Her fotoğraf attığımda hepsine güzel diyor. Canım sıkılıyor bu duruma. Eleştirebilir ama eleştirmiyor neden böyle?
Cevapla