Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar iki haftadır görüşmüyoruz. Koronavirüsünden ölen ilk kişi Hüseyin Şaman benim yaşadığım şehirdeydi. Dışarı çıkmak istemiyorum ama sevgilime nasıl ben bundan sonra görüşmek istemiyorum diyeceğim?
Güncellemeler
+1 yıl
Onu kırmadan nasıl söyleyebilirim? Ailem izin vermiyor dışarı çıkmama dersem olur mu sizce?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
14Cevap
Bunu sevhiline soyleyebilirsin bunda birsey yok.. anlayisla karşılayacaktır.
buluş , hastaneye girince hiç göremezsin ama sonra.
Doğru diyorsun birde çalışıyor risk altında 😞
Açıkça söyle edileni belirt oda sana karşı anlayışlı olacaktır
Direkt söyle bunda kırılacak ne var ya iqsu -10 mu
Bunu sevgiline açık bir şekilde söyleye bilirsin çekinecek bir durum yok
aynı dertten muzdaribiz napıcaz ya
Ne zamandan beridir buluşmuyorsunuz ve buluşmak istemeyen taraf sen misin
şimdi ben ankaraya onu görmek için geldim şehir dışından bir hafta önce kadar. virüs var yetkililer evden çıkmayın gerekmedikçe diyor ayriyeten ailem çıkmama izin vermiyor beni de tedirgin ediyorlar. sevgilim ise tam tersi buluşmak için can atıyor napıcaammm. uzak şehirlerde yaşıyoruz bir de. en son bir ay önce falan buluştuk
Bizde iki hafta önce buluştuk ailem de dışarı çıkmamı istemiyor. Erkek arkadaşımsa sürekli buluşmak istiyor aynı şehirdeyiz ama risk altındayız ne yapacağız biz böyle ya 😞
en azından sizin risk kalkınca buluşma ihtimaliniz var benim ya benim bizim? 😔
Buluşma neden hepimizi tehlikeye atiyosunku jsksk
Nasıl söylemeliyim buluşmak istemediğimi?
Saka olaraktan virus var falan de ailem dışarı çıkmamı istemiyo de bence anlayış gösterir koronayi dikkate aliyorsa
Önemli olan sağlık dümdüz söyle
Dikkat ederseniz bişi olmaz
Olanı söyle gitsin bacım..
buluşşşşşş 😂😂😂😂🍼🍼🍼bu günler gelmezzzz
Biberon?
süt için süt içirin 😂😂😂😂😂🍼🍼
😏😏
1 ay sabret oyala bir şekılde
Sağlık bakanı ne diyor tedbiri alın diyor
Direkt söyle.
Buluşmamalısın
Nasıl söylemeliyim buluşmak istemediğimi?
Hayır.
Direk söyleyin neden buluşmak istemediğinizi
Toplu taşıma araçlarına bindiğimde maske ve eldiven kullanıp kimseyle temas halinde bulunmasam olmaz mı sizce?
Hanımefendi sevgilinizin libidosu arttı diye evinizden çıkmayıp kimseyi tehlikeye atmasanız olmaz mı?
Ulan zihniyetsiz herif.
Demekki sen sevgililerini sadece uçkurunun peşine düşünce buluşmaya çağırıyorsun ki herkesi de öyle sanıyorsun. Birbini seven iki insandan bahsediyorum g. zékalı. Seni annenden ayırsalar hiç görüşmemeye katlanabilir misin? Aynı şey işte kafasız.
Sizi gücendirecek birşey söylediğimi düşünmüyorum hanımefendi. İnsanları tehlikeye atmamanızı öneririm. Tedbirsizlik ve cahillik başa bela olur. Demedi demeyin.
Eğer insanlara onları tanımadan uçkur düşkünü muamelesi yaparak önyargıda bulunursan hakarette ederim haddini de bildiririm sana defol şimdi.
Peki siz kendinizi bilseniz nasıl olur? Ben zaten haddimi biliyorum.
bulusma
buluşma
Ne zamana kadar peki?
risk kalksın öyle
Buluşma tabiki 🙄
Buluşma
Nude at oyalarsın
Her yer kapalı zaten
bulus cok sevıyosan