Sevgilim var ve cok iyi anlaşıyoruz ama kendimi yalnız hissediyorum ne yapmam gerekir?

O bütün gun çalışıyor tabi is dışında bazı sorunlarida var hak veriyorum ona ama onu idare edip alttan almaya kalktığım zaman bir yalnızlık içersine düştüm onu seviyorum ama bilmiyorum ya
Sevgilim var ve cok iyi anlaşıyoruz ama kendimi yalnız hissediyorum ne yapmam gerekir?
Cevapla