İki yıldır peşinden koştum ve sevdim şuan birlikteyiz hem de çok mutluyuz ama her gün birlikteyiz, çabuk sıkılır mıyız?

2 yıldır seviyordum peşinden koşuyordum istemiyorum diyordu olmaz diyordu wazqeç diyordu ama ben wazqeçmedim hep sevdim peşinden koştum ve daha dün beraber olmaya başladık çıkalı 2 gün oldu ilk gün bir kafeye gittik ve akşama kadar oturup konuştuk 2.gün bizim eve geldi ve ona sürprizler yaptım aynı şekil akşama kadar birbirimize sarılıp konuşup acaba diyorum böyle devam ederse iyimi olur kötümü olur çok hızlı yaşıyoruz diyor.
İki yıldır peşinden koştum ve sevdim şuan birlikteyiz hem de çok mutluyuz ama her gün birlikteyiz, çabuk sıkılır mıyız?
Cevapla