Sen beni asla hak etmiyorsun diyen bir sevgili, sizce ayrılırken ne kadar samimi olabilir?

Sen beni asla hak etmiyorsun diyen bir sevgili, sizce ayrılırken ne kadar samimi olabilir?
Son ayrılma aşamasında genelde taraflardan biri bir bahane üretir ve bu bahane genelde sen beni hak etmiyorsun, daha iyilerine layıksın gibi cümleler kurarlar. Peki bunları söyleyen kişi veya kendini bu kadar değersiz hissetmede, ne kadar samimidir?
Sen beni asla hak etmiyorsun diyen bir sevgili, sizce ayrılırken ne kadar samimi olabilir?
Cevapla