"Yalnızlığınızın sınavını vermeye başladığınızda korkmayın, çünkü yalnızlıklar bir başlangıçtır"
Sevgi ne kadar büyükse, acısı da o kadar büyük olacaktır... #aşk— Ali (@AliErgul_1511) March 3, 2020

Sevgi ne kadar büyükse, acısı da o kadar büyük olacaktır... #aşk— Ali (@AliErgul_1511) March 3, 2020

Birini çok sevmiştim sonra olmadi ayrıldık. daha sonra kimle tanışsam ondan bir parça arar oldum. Ama bazılarında hiç aklıma gelmezken bazılarında ondan bir parça arar oldum. Zor iş birinin seni sevdiğine sana aşık olduğuna kanaat getirmeden sen aşık olma.
Bir derdim var dinleyin ey gökteki yıldızlar
Beni benden çalarak kaybolup gitti yıllar
Aşk aşk aşk yüzünden ızdıraba kul oldum
Ömrüm böyle tükendi ne kadar zalim yıllar
Gönlüm söz dinlemiyor sevdiğimi ver diyor
Kim görse şu halimi bir daha sevme diyor
Of aşk yüzünden arapsaçına döndüm
Çöz beni arapsaçı çivi çiviyi söker
Budur bunun ilacı budur bunun ilacı
Sen gittin saçlarıma erimiz karlar yağdı
Mevsimlerin tadı yok baharım sende kaldı
Ansızın gidiverdin haber bile vermedin
Hem kendin harab oldun hem beni benden ettin
Gönlüm söz dinlemiyor sevdiğimi ver diyor
Kim görse şu halimi bir daha sevme diyor
Of aşk yüzünden arapsaçına döndüm
Çöz beni arapsaçı çivi çiviyi söker
Budur bunun ilacı budur bunun ilacı
Sevgi büyük ama bunun karşılığı boşa sevdim, acısıda büyük oldu... demek cuk diye oturur derim...
Genelde boşa geçen zamanlar insana en çok koyan şey..
Bence yalnızlığın sınavını vermeye başladığında korkmalısın. Sevgin gerçekten büyükse her yeni başlangıcında yine onu arayacaksın. Şunu unutma insan kalbindekiyle ölür.
Cevap
18Cevap
Acı macı çekmek ben mecnun gibi aptalmıyım aşk acısı çekecem.
Hiçbir şey kaybetmemiş bir hayat kazanmışsın en iyisini yapmışsın 👍💯
🤣🌹
Sonu kötü olduktan sonra en güzel başlangıç olsa ne yapayım aldığım parayı günün sonunda faiziyle ödedikten sonra o parayı alsam ne olacak ki
Aşık olmayı iktisadi anlamda risk alıp yatırım yapmaktan ziyade bankadan faiz çekmeye benzetiyorum karşındaki kişiyle birlikte olduğunda mutlu oluyorsun ama ondan ayrıldıktan sonra daha fazla acı çekiyorsun
O kim ki acı çekecm. O benim için acı çeksin umrumda olmaz aptal degilim.
Sanırım yani kim daha çok seviyorsa o daha çok acı çekiyor. Ama geçiyor ya her şey. İnsan bir yüreğine söz geçiremiyor bide geçmişine ama her biten ilişki bitti mi bitiyor yenisine yelken atmak lazım her bir ilişki bir yara bandı değil mi öyle avutuyorum kendimi hoş buna da cesaretim yok
ne kadar çok seversen o kadar çok acı çekersin doğru orantılıdır bu. herkesin çektiği acı aynı değil sonuçta. birini hayatının merkezine koyar kendinden çok seversen o gittiğinde acının dibini görürsün
Doğru malesef. O yüzden kimseye körü körünü bağlanmamak gerek. Ayrılık olduğu zaman yıkımı büyük oluyor.
Olabilir evet.. O yüzden kimseyi değerinden fazla sevmemeye çalışın. Unutmayın su dolu bir bardakta yüzen bir talaş var ve siz ona taş ilave ettikçe o bardak taşar ve etkisi sizde yankılanır..
Sevgin ne kadar karşılık bulursa acısı o kadar büyük olur 😒
KİMSE kimseyi oksijen yerine koymasa sorun olmıcak
deneyımledıkçe uzmanlaşır insan aşka direnci olur
Çok doğru. İnsana en çok acı yakınlarından en çok sevdiklerinden geliyor.
Hayır, bence sevginin büyüğü küçüğü yoktur. Sevgi sevgidir. Çok seviyorum ile Seviyorum arasında fark yok. O yüzden her sevginin acısı büyük olur.
Evet sonuçta sevgi duymadığın bir insan ne kadar canını yakabilir ki ne kadar derin duygularla seversen o kadar canın yanar
Kesinlikle. Sevgisiz ise sadece sinir bozulur. Can yakmaya güçleri yetmez.
O insanı hayatınıza ne kadar aldıysanız ne kadar birlikte geçirilen güzel zamanlar ve anılar varsa, bittiğinde ya da terk ettiğinde acınız da o kadar yoğun olacaktır.
Sevgi ne kadar büyükse o kadar sınanırsın bu hayatta doğal olarak acında büyük olur..
Aynen knk 10 sene bir kızı çok sevdim, sürekli kanayan bir yara gibi , zulum gibi.
Geçmişte sevmiş olabilir fakat hala sevmiyorsa olmaz
- Herkesin acısı sevgisi kadar
Müslüm Gürses
Sanırım öyle bir şeye ne kadar bağlanırsan en çok onunla sınanıyorsun.
Kişiye göre farklılık gösterebilir. Bazı insanlar cok etkilenmiyor bu durumdan.
Kafanda bitirdikten sonra nekadar büyük olursa olsun acı falan vermiyo
Herkesden bir anı saklar bu yollar
Herkesin acısı sevgisi kadar
Sevgi zaten baslibasina bir aci degilmi seveesin yüreğin acır ayrılırsın acır unutamazsin acır yani hersekilde ivin acir bazen acıdan ölecekmis gibi hissedersin
Ya aşk acısı falan bosSen hiç çekirdek citlerken boğazına kabuğunu kaçırdın mi ölüm gibi
Hayır acın ne kadar büyükse sevgin de o kadar acı olur..
Zaman öyle güçlü bir kavram ki herşeye alıştırıyor.
Onu çok sevıyorum. Ve bendeki yeri ve acısı çok büyük.
Bence öyle. Birini ne kadar seviyorsan acısı o kadar büyük oluyor.
Evet ne kadar sevgi o kadar acı demek, sevgisi büyük olanın acısı da büyük olur.
Sanirim öyle bişeydir
Sevgi fazla olunca nefrette o denli yoğun oluyor 🌺
Sevgi ne kadar büyükse, acısı da o kadar büyük olur
Sevginin büyüklüğü ve yaşanmışlıklar önemli bunlar büyükse acısıda zehir gibi olur.
Elbette. O yüzden haddinden fazla sevmemek her zaman iyidir
Sen aşk acısımı çekiyosun
Ben acıyı doğduğumda çektim
Bazen pop ve yabacıda takılıyorum
Soru önerilerin varsa alabilirim
Acısının büyüklüğünü bilmem ama süresi uzun olur
Evet tecrübeyle sabit*
En küçük darbede büyük bir yarası olur.
Her sevgi acıyla devam etmez veya sonlanmaz
Büyük olan sevgidir acı 7 kat altı..
Ne kadar çok bağlanırsan o kadar zor koparsın..
Evet acısı büyük olur
Ne sevgisi ya satılmış bütün aşklar
Satılan aşk varsa bende alacağım. Yeteri kadar param var.
Aha ben satıyorum bu fırsat kaçmaz😂
Uzun ömürlü aşk mı kısa ömürlü mü 😎
Yani masaya yatırıp pazarlık etmek lazım böyle uluorta olmaz 😂
Bu durumu hiç yasamadim ama doğrudur herhalde
Acısı milyon kat daha büyük özlemi hele...
Hatırası o kadar derin olur
Elbette öyle oluyor
Boynuz' kulağı geçiyor yazıkki'
Evet öyle oluyor yaaa
Tabi ilerde acısı cıkar
Aynen öyle oluyor
Kalpte taşıdığının ağırlığına bagli
Hayır o takıntı oluyo bir zaman sonra
Malesef öyle
Evet
Elbette.
Aynen öyle olur.
Evet 🤧🤧
aynen öyle olur
Malesef öyle
Aci sevgi kadardır.
Galiba
Aşk değilde herşey
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?