Bir erkek nezakaten görüşme teklifi etmek yerine ne zaman çay ismarlican? e bir çay ısmarlarsin artık? ne zaman çay ismarlican gibisinden laflar der? çok itici geliyor birde israrla ama sen diyen biri dün mü ne bir kaç günce hava kötüydü o sırada yazistikhani parasında değilim ama nezaketen böyle doğru bulmadım davet etmekten cekindiyse de böyle şeyler demek daha cekindirmez mi yaaa
otlakçidir
parası yoktur
davet etmekten çekinmistir (çekiniyor sa o yaptığından daha çekinmeyin gerekmez mi?)
şamata girgir amacli (öyleyse neden?)
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Bir erkek neden davet etmek yerine bir çay ısmarlarsin artık der?
Fakir ve parasiz bir adam senden gecinmeye calisma düsuncesinde biri dikkat et yedirme bunlara kendini ondan sonra sagda solda su kizin parasini ne yedim be diye gülerek anlatirlar.
1
15 Yorumla
Soran
+1 yıl
gerçekten mi şaka yapıyor diye düşündüm ben sonradan biliyor musun telde görüntülü konuştuktan sonrada aynısını yaptı
Ne şakasi ya kendine ilkten yol yapiyor bunlari iyi bilirim ben yarin bir gün sıkintım var borc para ver derler. sigaram param yok sigara parasi ver derler. yedirtme kendini 🖒
adamın arabası var kamera açarken gördüm bir kamerada açarken oturduğu evi fransız balkonlu neden ik krs hesap yapsın ki onu anlamadım çayin hesabını yapıyor ilk dedim şakadır hadi ikincisinde etti tolerans gösterdim üçüncüsü kamera dedi çok canımı sıktı bir kızdan anlattı arkadaşımız kapliyken açılmış bir barda gel beni al alkoluyum demis borcum var öde demiş buna falan bunları anlatıyor
şimdi konuştum rahatsız olduğumu dedim o da güldürmek için demiştim diyor bu konu gülünecek birşey olduğunu sanmıyorum itici geldi siliyorum numaranı dediğim de ise siliyorum deşi kal vs hiç birsey demedi belkide haklısın soğudum resmen insanları tanımak artık gerek yok giib baksana bir art niyet arıyor yav ben onun parasını yiyecek birisi değilim ki olduğunun hesap odetmezdim ki zaten arkadaşız aramızda duygusal bişey yok beni utandırdı sanki ben parasını yicem misim gibi yaptı gözüm yokki helekı üç krs luk çay için
Tek bir kelime söyliyim sana engelle gitsin muhatap olma öyleleriyle cins bir adam demekki. öyle güldürmeyle flan seni de kafaya almaya calisabilir sonrasi malum zaten allah korusun yatakda bulabilirsin kendini.. hani kızlarin cogu kendini güldürenden etkilenir ya kendince algi yapmak istemis de olabilirr. kısacasi uzak dur ya.
engelledim sildim zaten oda siliyorum direkt dedi rahatsız edeceğini düşünmüyorum ben parasında değilim ama diyelim ki buluştuk biseler yidk içtik orda aşağılık kompleksine girmiyor diye önceden bana öyle algi yapmış oldu bence ama çok itici bir davranış zaten ben onun parasında gözüm yok ki ayip etti gerçekten nezaketli davranması gerekir idi en nefret ettiğim şey helekı o arkadaşım nden ödesin ki yani arkds olarak görüşsek o benle ciddi demişti ama iyi ki olmadı çünkü sicili kabarık ailesi dağınık bir adam anlattı birde öfke kontrolü var kamera açınca telde birine bağırdı çok kötü bağırdı
Hic gerek yok öyle bir insana heleki daginik bir aile yapisi varsa uzak durulmasi gerekir mantikli bir karar vermissin öyle kisilerin yararı Olmaz zarari olur 🖒
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Fakir ve parasiz bir adam senden gecinmeye calisma düsuncesinde biri dikkat et yedirme bunlara kendini ondan sonra sagda solda su kizin parasini ne yedim be diye gülerek anlatirlar.
gerçekten mi şaka yapıyor diye düşündüm ben sonradan biliyor musun telde görüntülü konuştuktan sonrada aynısını yaptı
Ne şakasi ya kendine ilkten yol yapiyor bunlari iyi bilirim ben yarin bir gün sıkintım var borc para ver derler. sigaram param yok sigara parasi ver derler. yedirtme kendini 🖒
adamın arabası var kamera açarken gördüm bir kamerada açarken oturduğu evi fransız balkonlu neden ik krs hesap yapsın ki onu anlamadım çayin hesabını yapıyor ilk dedim şakadır hadi ikincisinde etti tolerans gösterdim üçüncüsü kamera dedi çok canımı sıktı bir kızdan anlattı arkadaşımız kapliyken açılmış bir barda gel beni al alkoluyum demis borcum var öde demiş buna falan bunları anlatıyor
şimdi konuştum rahatsız olduğumu dedim o da güldürmek için demiştim diyor bu konu gülünecek birşey olduğunu sanmıyorum itici geldi siliyorum numaranı dediğim de ise siliyorum deşi kal vs hiç birsey demedi belkide haklısın soğudum resmen insanları tanımak artık gerek yok giib baksana bir art niyet arıyor yav ben onun parasını yiyecek birisi değilim ki olduğunun hesap odetmezdim ki zaten arkadaşız aramızda duygusal bişey yok beni utandırdı sanki ben parasını yicem misim gibi yaptı gözüm yokki helekı üç krs luk çay için
Tek bir kelime söyliyim sana engelle gitsin muhatap olma öyleleriyle cins bir adam demekki. öyle güldürmeyle flan seni de kafaya almaya calisabilir sonrasi malum zaten allah korusun yatakda bulabilirsin kendini.. hani kızlarin cogu kendini güldürenden etkilenir ya kendince algi yapmak istemis de olabilirr. kısacasi uzak dur ya.
engelledim sildim zaten oda siliyorum direkt dedi rahatsız edeceğini düşünmüyorum ben parasında değilim ama diyelim ki buluştuk biseler yidk içtik orda aşağılık kompleksine girmiyor diye önceden bana öyle algi yapmış oldu bence ama çok itici bir davranış zaten ben onun parasında gözüm yok ki ayip etti gerçekten nezaketli davranması gerekir idi en nefret ettiğim şey helekı o arkadaşım nden ödesin ki yani arkds olarak görüşsek o benle ciddi demişti ama iyi ki olmadı çünkü sicili kabarık ailesi dağınık bir adam anlattı birde öfke kontrolü var kamera açınca telde birine bağırdı çok kötü bağırdı
Hic gerek yok öyle bir insana heleki daginik bir aile yapisi varsa uzak durulmasi gerekir mantikli bir karar vermissin öyle kisilerin yararı Olmaz zarari olur 🖒
daha önceden hapise girmiş çıkmış tanıdıkları varmış defalarca çıkarmışlar bunu liseden atılmış camiye gitmiş ordan atılmış biseler anlatıp durdu
Rabbim korusun zaten
Aman aman verilcek sadakan varmiş allaha dua et bol bol hayat kısa düzgün insanlarla birlikte ol...
aynen öyle doğru diyorsun zaten hem parası olmasa gerçekten öderim hiç sıkıntj yok ama altıncı hissine çok guvenı yorum bu konuda
Kesinlikle 6cı his dogru cıkar genel de mantıkli 🖒
Öyle teşekkür ederim yorumların için
Rica ederim.
😊
Kendince şaka yapıyor işte. Takılma bunlara.
Maldır