Havalar ısındı diye bazı kızlarımız parmak arası terlik veya açık ayakkabı giyiyor. Bakıyorsun kıza, fizik yerinde.. Kalçalar armut mu armut, boy kısa mı kısa.. ama sonra ayaklara bakıyorsun kir pas içinde, ojesini bile sürememiş.
Sonra bu ofiste yanına gelip kağıt, evrak filan getiriyor. O esnada öyle bir koku yayılıyor ki ayaklardan teeeeeeeeyy! Kızım sen hiç ayaklarını yıkamaz mısın? Ya da duşa girdiğinde ayaklarına su değmiyor mu? Tamam anladık armut kalçalı bir güzel kızsın ve armut kalçalı olmanın bir bedeli de duşta ayaklarına su değmemesi. Ee ama kızım senin erkek arkadaşın da mı yok? Ne bileyim sana "git ayağını yıka" demiyor mu?
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? İtici değil mi?
Sonra bu ofiste yanına gelip kağıt, evrak filan getiriyor. O esnada öyle bir koku yayılıyor ki ayaklardan teeeeeeeeyy! Kızım sen hiç ayaklarını yıkamaz mısın? Ya da duşa girdiğinde ayaklarına su değmiyor mu? Tamam anladık armut kalçalı bir güzel kızsın ve armut kalçalı olmanın bir bedeli de duşta ayaklarına su değmemesi. Ee ama kızım senin erkek arkadaşın da mı yok? Ne bileyim sana "git ayağını yıka" demiyor mu?
Siz ne düşünüyorsunuz bu konuda? İtici değil mi?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar