Siz onunla birlikte olmak için çabalarken onun bu ilişkiyi bir hata olarak görmesi ve sizden ayrılmasını kabullenebilir misiniz?

Siz onunla birlikte olmak için çabalarken onun bu ilişkiyi bir hata olarak görmesi ve sizden ayrılmasını kabullenebilir misiniz?


İki kelimeydi aslında her şeyin başlangıcı..

O kadar çaba o kadar istek ve o kadar heyecan
Güzel bir hayal kurmuştum bize dair..
Sonsuz mutluluğun beni de bulduğunu sanmıştım
Hırslıydım seni elde etmek için sonuna kadar gidecektim
Ve sonunda iki kelimeyle sonu getirdin..
Şimdi harcadığım emeklerin boşa gitmesine mi yanayım
Yoksa senin hiç bunlara değmeyecek olduğuna mı
Belki neden gittiğini sorgulamalıyım..
Benim hiç bir hatam yoktu oysa sadece sana değer vermek dışında..

Aşk için biraz çabalamak lazım emek vermek lazım bazı şeyleri kolayca elde edemiyor insan çünkü.. Birisini severseniz onunla olmak için hayatınızdaki engelleri ve sonra onun size koyduğu engelleri aşmak durumunda kalırsınız..

Çünkü sevdiğiniz için onu elde etmeye değer bulduğunuz için onunla birlikte olunca mutlu olacağınıza inandığınız için bu şekilde çabalarsınız, kimse ben kimse için çabalamam demesin insan değer verdiği uğruna çabalar..

Fakat sizin o kadar çabanızı görmenize rağmen bir gün çabaladığınız kişinin aranızdaki ilişkiyi bir hata olarak nitelendirmesi ve ardından sizden ayrılması size ne hissettirir bu durum karşısında ne tepki verirsiniz?
Çabalarınızın boşa mı gitmesi üzücü olur hiç değmeyecek birisine verdiğiniz emekler mi bu karar altındaki nedenleri öğrenmek için ısrarcı mı olursunuz yoksa kabullenir misiniz?
#DengesizBirAdam
Siz onunla birlikte olmak için çabalarken onun bu ilişkiyi bir hata olarak görmesi ve sizden ayrılmasını kabullenebilir misiniz?
Cevapla