Ağzı iyi laf yapan karşı cinsi daha çabuk mu elde eder? Uzak mı durmak gerekir?Ağzı iyi laf yapan erkeklerin çoğu çapkın olduğu için uzak durmakta fayda var😂😂 hepsini bir kefeye koymuyorum fakat genel izlenimim ağzı güzle laf yapan erkekler genelde çapkın oluyor. Ilk zamanlar rüyada bir ilişki içinde oluyorsunuz ilgisini başka bir şey çektiğinde size olan ilgisini yitirdiğinde o tatlı dil zehir olabilir aman dikkat... Günaydin💙💙💙💙
Ağzı iyi laf yapan erkeklerden uzak mı durmak gerekir?
Sizin de belirttiğiniz gibi, hepsi aynı kefede olmuyor ve ben o kefenin dışında kalıyorum sanırım...
Evet, insanlarla iletişimim oldukça iyidir, karşımdaki kişi kadın veya erkek olsun, fark etmez, söylemek istediklerimi anlaşılır dille ifade ederim, bu sırada da karşımdaki kişiyi analiz eder, duruma göre de konuşacağım kelimelerimi şekillendiririm. İyi iletişim kurabilme yetim sayesinde de, geçmişimde bir çok kız arkadaşım oldu, burası bir gerçek, tabii dış görünüşün de önemi büyük bu iletişim esnasında etkilenmede. Fakat bu konuşma esnasında her zaman niyetimi belli ettim ben, kolay kolay da hoşlanan ve birliktelik yaşamak isteyen biri de olmadım, bu yüzden yanlış anlaşılmamak ve karşımdaki kişiyi üzmemek adına da sarf ettiğim kelimelerime çok dikkat ettim, hala daha ediyorum...
Çapkın olan kişiler aynı zamanda ağzı iyi laf yapıyorsa, niyeti bellidir ve bu uğurda ufak ya da büyük, fark etmez, yalanlara başvurmada sakınca görmez. Zaten bir şekilde anlarsınız niçin bu kadar süslü kelimeler kullandığını karşınızdaki kişinin...
Karşımdaki kadın gerçekten hoşlandığım biri ise, beraber mutlu olabileceğime inandığım bir insansa, karakteristik yapılarımız uyuyorsa ve bir şekilde yakın ilgiyi kendisinden görüyorsam, evet sınırlarımı zorlarım ben de iletişim esnasında, fakat yalana ve abartıya başvurmadan, isterim ki beni doğru tanısın... Fakat dediğim gibi, niyet önemli, ne istediğini bilmek önemli, karşınızdaki kişinin de duygularının olduğunu unutmamak önemli... Bu dengeyi sağlayabilmek zordur, sağlayabilmeyi başaran kişi de çevresi tarafından sevilen ve saygı duyulan bir birey haline gelir...
Kadınların en çok ilgilendiği erkek tipidir ağzı laf yapan erkek. Fakat bir söz var önce lafa bakarım laf mı diye sonra söyleyene bakarım adam mı diye. Yani çok konuşur da boş konuşur. O adamdan bir halt olmaz zaten. Biri de vardır ki konuşur ama anlamlı konuşur. Her erkeği adam diye hayatına sokarsan aldatılırsın da dayakta yersin. Sert erkek seviyorum deyip psikopatı sevgili yaparsan. Ağzı laf yapıyor diye ciğeri beş para etmezi sevgili yaparsan Yakışıklıyım diye ilgi çekmeye çalışanı sevgili yaparsan. Çalışmanın kıymetini bilmeyip baba parası yiyeni sevgili yaparsan İki yakan asla bir araya gelmez
Peki ağzı hem iyi laf yapan hem de bilgili kültürlü dolu dolu konuşan erkek çapkın olursa? Zaten kültürlü ve ağzı laf yapanlar kadınları göturüyor. Diğer boş olanları kim takıyor ki😅
Ağzı iyi laf yapıyorsa ondan uzak durma şansın yoktur zaten ne yapar eder yakınında olmayı başarır. Ağzın iyi laf yapması, kelimeleri dans edercesine kullanması ve yeri geldiğinde mizahı da içene katarak hem eğlendirip hem yüzünü kızartması bence eksi değil artı bir özellik. Zeka belirtisi ve sempatiklik var demektir ve kadınların bir çoğu güzel sözler duymaktan hoşlanır, önemli olan herkese mi tatlı dilli yoksa sadece sana karşı mı böyle bunu ayırt etmek önemli... Ayrıca sadece sözde kalıyor ve davranışıyla bunu size hissettirmiyorsa evet kesinlikle sadece çapkındır ve uzak durmakla akıllılık edersiniz.😬
Yani.. ağzının iyi laf yapması demek tehlikeli olduğu manasına gelmiyor ama nedense erkeklerin bu şekilde kategorize edilmesinden ben nefret ediyorum:)) her insan kendi içinde ayrı bir kişiliktir bence
Ağzı iyi laf yapmak aslında iyi bir meziyetin biraz küçümser bir anlatış deyimi veya anlatış tarzı. Hayatına alacağın ve hayatına gireceğin kişinin: anlamlı, uyumlu ve birbirini bütünleyen 3-5 cümleyi bir araya getiremediğini düşün. Böyle birileri ile hayat geçer mi? Diyaloga girmek 24 saatlik zaman diliminde en fazla yaptığımız şey değil mi? Ağzı iyi laf eden herkes çapkın mı olur? Bence bu konu şöyle değerlendirilmeli; ağzı iyi laf yapan kişinin lafları doğru mu? Söyledikleri ile yaptıkları uyuşuyor mu? Veya bu konuda şöyle bir değerlendirmede var. Lafa bakarım laf mı diye, sonra söyleyene bakarım adam mı diye!
Bu tipler er gec küstahlığa başlar. Ve cevresiyle surekli makara yapmaya gider.. kendilerini yuksek goren laflar etmeye baslarlar. Ben pek sevmem boylelerini.. kendini bilen saygili olanlariysa tenzih ederim.
Ağzı iyi laf yapan çabuk ayarlıyor haftada en az bitane bulur çünkü kadınlar sevgiye aç onuda iyi biliyor onlar nasıl kandıracak yoksa agzı laf yapanda mutlu etmez sürekli saksı gibi televizyon karşısında oturup kalanda Ben çözümü buldum erkeksiz yaşamak daha rahat her türlü baş ağrısılar En lüksüm yalınızlık en büyük dostumda kendimle baş başa kalmak kafan rahat oluyor
Patronum sırf bu yüzden elini ayağını işlerin çoğundan çekmişti. Hem kendi işimi yapar hemde onun yapması gereken firmalarla sosyalleşme işine girerdim. Ben gidince baya zorlanmış maalesef. Normal hayatımda da böyle bu durum fakat 2 uzun ilişki yaşadım 2sinde de yanımdakinden başkasına ne gözüm ne aklım kaydı. Bu karakter meselesidir, ağzı iyi laf yapanın da karakteri kaypak olabilir, yapmayanın da.
Aklıma eski sevgilimi getirdin kdndmdm eğer sizinde ağzınız iyi laf yapıyorsa. Sizle güzelce sohbet edip keyifli vakit geçirebiliyorsa gözü dışarı kayıp sizden sıkılıp ayrılmaz. Ama eğlenceli birisi değilim diyorsanız o erkekle ilişki düşünürken iki kere düşünün hatta 3-5.
Belki de kadınlar yanlış anlıyordur bu durumu olamaz mı?
Bütün güzel kadınlar zannettiler ki; Aşk üstüne yazdığım her şiir Kendileri için yazılmıştır. Bense daima üzüntüsünü çektim. Onları iş olsun diye yazdığımı Bilmenin...
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Ağzı iyi laf yapan bir sevgilim vardı 1 yıl sevgililik sürecinden sonra evlendik. Ama gelin görün ki ağzı iyi laf yapan bu kişinin ağzından iyi laf çıkmaz oldu. Yok beni eski sevgilileriyle karşılaştırmalar. Beni toplum içinde rencide etmeler falan. Kosarak kaçın derim ben bu tip erkeklerden. Bende 1 yıl evli kaldıktan sonra bosadim onu. Cok şükür rahatim o yokken.
Ben çok mutlu oluyorum senin gibileri görünce. Aslında sizin için dil önemli karakter falan önemli değil. Boşver seni dovse de öldürse de problem olmaz ağzı iyi laf yapsın yeter zaten için problem olmuyor.
Kesinlikle uzak durmak lazım iyimi kötü mü belli değiller Agzı laf yapar kandırasıya ağzı laf yapar ölesine ama bilemezsin o yüzden uzak durmak lazım eğer seviyorsa zaten laf değil icraatle kendini göztersinler kendilerini
Ağzı iyi laf yapan erkekler kendine çekiyor ama onlarda bir yerde tıkanıp kalıyor çok konuştukları için söylediklerini unutabiliyorlar dikkatli bir kadın hemen yakalar düşmez buna heleki karşıdaki kadının da ağzı iyi laf yapıyorsa şeytan çarpmışa döner ne derler bilirsiniz bir ipte iki cambaz oynamaz
ihtimaller dahilinde herşey samimiyet önemli olan dürüstlükte bir okadar önemli yalan söylemeyen insan yoktur sevmeyi bilmeden aşk olmaz ama aşkı kimse bilmez daha önce yaşamış olsan bile bir muamma olarak kalır üstüne yapılan hatalar falan herşeyi zorlaştırır yine de herşey nasip kısmet kader Allah ne verdiyse yani.
Ağzın ne kadar laf yaptığına bağlı değil bu. Bizler neden inanmaya bu kadar hazırız. Aklımız bu lafları elemek ve bize doğruyu göstermek için var. Aklımızı kullanmıyor isek kandırılmak bizim suçumuz 😂
Rizeli ağzı iyi laf yapan biri oldu hayatımda. Baktım tıpkı benim gibi ağzı laf yapıyor fakat yenemedi beni kandıramadı. Kandırmaya çalıştı , ben de onu çözdüm. Çözdükten sonra postaladım fakat bana ne yapmaya çalıştıysa aynısını ona yaptım 😄
Ben boşuna demem ve her zaman dediğim laftır “sözlere değil; icraata bakmak lazım” diye. Her erkek çok güzel ağzı laf yapabilir yaparda; lakin ben uzak dururum. Çünkü güzel güzel konuşup icraata geçince boş yapan çok var.
Ağzı çok laf yapan insan yalancıdır. Elinde 5 varsa 55 der. Elinde hiç yoksa bile 45 der 😄Hele bir de hızlı konuşuyorsa azcık da karizmatikse geçmiş olsun hanımlar. Yeni finosu oldunuz 😁
Ben çok konuşan insanı, bir de erkek kısmının dedikodu yapması, birinin hakkında çok konuşması, yargılaması sevmiyorum bu hareketleri ve böyle insanları kendimden de hayatımdan da uzak tutuyorum.
Şimdi bir insan neden benim ağzım iyi laf yapıyor diye benden uzak dursun aksine genelde kadınlar senin ağzın çok iyi laf yapıyor senden uzak durmak lazım diyerek dibimden ayrılmıyor 😄
Ağzı iyi laf yapan kişilere halk arasında bal dudaklı derler kadın erkek farketmez eğer deneyimli değilsen biraz konuşunca karşısındaki kişi istediği zemine çeker..
Ne ilginçtir ki kadınlar ne kadar uzak durması gerektiğinin farkında olsa da mıknatıs gibi çekiliyor onlara doğru. Ağzı iyi laf yapanlar ne bileyim şey gibi
Su capkin kelimesini normallestirmeyin ahlaksiz deyin namussuz deyin daha dogru olmaz mi benim icin sorun yok ama kadinlar bu adamlara capkin capkin diye diye iyice kendini basitlestirdi. Yazık valla.
İlk tanıdığın kişiler ağzı iyi laf yapar zaten ya da yapmaya çalışır kimse boş laf yapmasın buna bakarak karar vermem iyi bir konuşmacıyım ama çapkın değilim
neyin gerçek neyin yalan olduğunu sezebilecek kadar zeki biriysen o laf cambazı adamı 2 dkda perişan edebilir , hatta oyuncak edebilirsin :D yeterki sezgi ve algıların güçlü olsun
Nerden biliyorsun ağzı laf yapan erkek derken bütün hepsini ateş dolu çukura atar gibi benimde ağzın laf yapıyor ama bir tane kötü alışkanlığım yok yargısız infaz yapıyorsun
Hayır bu konuda yazmaya devam ediyorum antisosyal narsist duygudurumu anormal cesaret olan kadın erkek aslında alfa dedikleri kişilerden uzak hayatınızı yakmayın ben yazıyorum ayikan ayikir insanı çözen hayatı çözer hayırlı akşamlar
Kesinlikle uzak durmanı tavsiye ederim ağzı iyi laf yapan insanda yalan çok olur dili bile dolaşmaz yalan söylerken gerçekle yalanı ayırt edicem diye delirirsin
Ağzım iyi laf yapar ama bu her zaman çapkınlık anlamında değil tabi ki, mesala sevgilini her konuda ikna edebilirsin bu senin işini kolaylaştırır. Sevgilimin her zaman derdi nasıl birşeysin sen ya haklıyken haksız oluyorum ben 🙈