AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
62Cevap
Düğün illa olur ama öyle şatafatlı lüks veya ne bileyim tonla altın almaya gerek yok tabi. Sevdiğin kişiyle bir hayatın olacak ona odaklanmali insan bence. Tabi bu düşüncem ilerde değişir mi bilemem😂
Mantığına sağlık canım, top sende büyüklerle sen konuş derim, arkandayım diye de eklerim, kıskıs gülerim hayaline 😂😂
Çok haklı bulurum el ele verip nikah günü almaya gideriz 😊 bu devir de böyle harcamaları planlı olan erkek bulmak zor
Bende istemiyorum abi gerek dugune adetmis. Olmasin
en mantiklisi aslinda.
ama gel gör ki icraat sifir.
Ben de zaten istemiyorum ama nikahta gelinlik giyicem bu şart 😁
Allahtan ararim valla tam istedigim gibi 😂😂 zaten dugunlerden nefret ediyorum
Düğün parasının lafını edecek biriyle evlenmem. Sadece maddi açıdan değil, aynı zamanda düğün töreni çok önemli bir anı.
Olabilir derim dugune vercegmiz parayla dunyayi gezeriz
Düğünlere bayılırım. Yapmasam içimde kalır ama dunyayi turliycaksak o parayla veya yatırım olucaksa niye olmasın
Efffso olur düğüne gitmyi bile sevmem kaldı ki kendi düğünüm öğk
Alnından öperim ama o kadar altın neym var uyduruktan bir bahçe gibi bir yerde tören olsun sonra dağılsın köpekler
Ben de pek istemiyorum aslında ama aileler ister muhtemelen...
Abimden başka hiçbir akrabam olmadığı için benim öyle bir sorunum yok.
Anlıyorum hayırlısı olsun hakkınızda Allah gönlünüze göre versin...
Sevgilim evlenmek istiyor yani iyiymis 😀Yani bence oyle ya da boyle bir dugun yapilir bunun kacari yok en azindan bizim buralarda cok zor yapmadan gecemezsin 😅Tabi once bu sorularin muhattabi bir sevgili lazim 😀
Daha çok işime gelir
Ama nerde o günler
Düğün istemeyen kız sayısı bir elin parmağını geçmez koca ülkede
Kız istemese ailesi tutturuyor zaten biz kızımızı telsiz duvaksız gelin vermeyiz diye
Bende yapmak istemiyorum sırf akrabalar karnını doyursun iki göbek atsın diye boşuna masrafa gerek yok
Aynı fikirde olduğumuz için fazlasıyla sevindiğimi söylerdim.
En sevdiklerimiz ile güzel bir organizasyon iyi olur havasındayım
Düğün bende istemem ya sevmediğim insanlar falan olacak sonra bir sürü masraf yok ya gerek yok. Ama böyle lunaparka falan ikimizin de arkadaşlarıyla üstümüzde gelinlik damatlık eğlenmek isterdim sanırım. nesense gözümde böyle bir tablo canlandi☺️😃
Bende düğün isteyen biri değilim. Sadece nikah oldu bitti
İnşAllah düğün istemeyen birisi nasip olur, masrafa dayanamam.
Ben tören gibi bir şey isterim ama evet okadar masraf saçma
valla sevinirim, istediği ülke'de 1 haftalığına tatile çıkarırım hatta.
Ya yağlı yedin dilin kayıyor, ya da mermiden hızlı koşuyorsun derim.
Dolandırıcı kadın asla kabul etmez. Sırf takı için para çarpma için bikaç haftalık sahte evlilik yapıp nitelikli kanun destekli dolandırıcılıgı meslek yaptılar
Düğün yapmamayı ben teklif edeceğim için Sıkıntı olmaz
Canıma minnet, ben de istemiyorum, mangal partisi yapalım düğün yerine
Bana uyar, düğüne harcayacağım parayı, gider yurt dışında güzel bir tatilde yeriz
Seve seve kabul ederim bende istemiyorum çünkü, düğünler kadar saçma bir organizasyon yok
Yapmasın. Milleti eğlendiricez diye bizim aramız neden bozulsun. Varsın düğünde yapmasın.
Adam
Bende pek meraklısı değilim ama aileme ne diyeceğim derim. 🤷♀️ Takılan takılar nasıl geri gelecek derim yani. Abartılı bir şey zaten istemiyorum ama ufak tefek bir şeyler olmalı.
Düğünleri sevdiğim söylenemez herkesin gözünün üzerimde olduğu bir ortamda gerilirim ben sade bir nikah canıma minnet..
Istemem yan cebime koy diyenlerin hepsi erik dalında oynayacak😂
Ben yaparım onu ikna ederim
Ben korktum 😂😂
Bizim burada düğün ölüsü 200 bin tl başlıyor o para ile ev al kiraya ver kira parası ile araba al gez fir fir
Hayatımdaki en güzel anlardan birini niye boş yere heba edeyim ki
Ben de istememde bizim amcaolları nasıl halay çekmeden beni gerdeğe uğurlasınlar
Ben kabul ederdim sevmem zaten düğünleri eğlenceleri falan ufak bir kutlama yeter
Aşkım ben bizimkilerle düğün yapıyorum diyecek halim yok. Yapmayız 😃
Nikahta onun tarafındam çil çil altın geleceği için düğün istiyorum ajsjqjsia
Tabikide olur derim milleti eğlendirmek saçmalık sonra sıkıntısı ben neden çekeyim☺️
Oyle sey mi olur benim babisim annisim dugunlere 5000 6000 yazdiriyo bosa mi gitsin paralar aa
Yani akrabalarin dugunune bizde altin yerine para veriliyor. Benim dugunumde verdugimiz tum paralar geri donecek
Bencede düğün çok saçma bişey gerekirse nikahta gıy beyaz bir gelinlik olsun bitsin fesat dedikoducu insanları eğlendirceğimize fakir yoksul birini sevindir daha iyi
Olmaz o düğün olacak dügün yapacak parası yoksa nikahta olmasın madem.
Düğün istemiyorum gereksiz bir şey
O zeybek oynanıp kızın önünde diz çökülecek.. 😂🤗
Tepki vermem, Sevgilim ne isterse o
Hala evlenen var mı ya
teklif dahi edilemez. kadinlar cocukluktan beri bunu düşünür
Çok mutlu olurum, kabul ederdim 😃
tam evlenılecek ınsan ıste:)
yapmam zaten bende istemem
Eğer çok istemezse yinede sadece çok yakınlarımızı olduğu bir parti yapabiliriz
Bulursam öylesini alnından öperim.
Bu yaştan sonra ne düğünü. Boşveeer.
Gürültü dans sevmem. Bahanesiyle iyi olur.
Bende düğün yapmak istemediğim için çok güzel olur
Tamam, derim.
Çok mantıklı kabul ederim tabikide
Oyle biri varsa hemen beni bulsun ciddiyim.
@kayhannn bey
Anlayamadim