Bu durumda kim suçlu ne yapmam gerekir? yalvarıyorum cevaplar mısınız?

Arkadaşlar benim abi dediğim bir insan vardı. İş bulma uğruna daha sık görüşmeye başladık bulanadı o ayrı konu iş bulucam diyince annem babamda çok sevinmişti çok dua ettiler neyse. Aradan aylar geçti bu beni etkilemeye çalıştı özel ilgi göstermeler ne zaman çağırsam gelmeler ama ben kendimi uzak tutmaya çalıştım lütfen sevgili olalım dedi seni çok mutlu ederim şöyle böyle o sıralardada duygusal boşluktaydım. Onun ilgisi tatlı geldi ama ben onun sonradan evli olduğunu öğrendim sonra ona bunu söylediğimde o senin günahın varsa bana geçsin senin hiçbir günahın yok dedi. Neyse benimşe sürekli birlikte olma konusunu açtı ama ben istemedim evli olan biriyle yatamam edemem sonuçta. Neyse aradan aylar geçti beni kendine bağladı şimdide diyor ki ben suçlu değilim ayrılıcam seni kesinlikle istemiyorum. E dedim sen bana bunları demiştin hiçbirini demedim diye inkar ediyor.. ben ayrıldım zaten ama kopamıyorum ne yapmam gerek lütfen bana yardım eder misiniz? Kim suçlu kim en büyük günahkar?
Bu durumda kim suçlu ne yapmam gerekir? yalvarıyorum cevaplar mısınız?
Cevapla