Aşka inanır mısınız? Aşk saçma sapan şeyler için üzülmek midir? ya da boşa zaman kaybı mıdır?

Çünkü başka işimiz yok..
Çünkü başka işimiz yok..
O kadar samimi?
O kadar samimi?
Bu çok saçma. Neden diğerinden ayrılmış?
Bu çok saçma. Neden diğerinden ayrılmış?
Ağla belki aklın başına gelir..
Ağla belki aklın başına gelir..
Bu da başka türlü ağlıyor..
Bu da başka türlü ağlıyor..
İstenmeyen çocuk yokki..
İstenmeyen çocuk yokki..
Evlenmek güzeldir..
Evlenmek güzeldir..
Bu kadar anlayışı bulan varsa?;)
Bu kadar anlayışı bulan varsa?;)
Aşka inanır mısınız? Aşk saçma sapan şeyler için üzülmek midir? ya da boşa zaman kaybı mıdır?
Cevapla