Aşka inanıyor musunuz? Yoksa bir saçmalıktan ibaret olduğunu mu düşünüyorsunuz?

Ben önceden öyle aşk, sevgi şeylerine çok düşkün olan biriydim ama sonradan tamamen soğudum ve uzaklaştım. Şu an aşk deseler saçmalık der geçerim ama bazı insanlar bunu saçmalık olarak görüyor ve sürekli genç olduğumu vurguluyor aslında onlar benim büyüdüğüm ortamda büyüyüp yaşadıklarıma maruz kalmadıkları için öyle düşünüyorlar çünkü bana göre bunun gençlikle bir alakası yok, böyle düşünen ve aşk inanmayan tek kişi miyim merak ediyorum. Peki siz, aşka inanır mısınız? Yoksa benim gibi bir saçmalıktan ibaret mi görürsünüz?

Aşka inanıyor musunuz? Yoksa bir saçmalıktan ibaret olduğunu mu düşünüyorsunuz?
Cevapla