Çıkmazdayım ne yapacağımı bilmiyorum. Ne yapmalıyım?

19 yaşındayım, 9 aylık evliyim yengemin erkek kardeşi ile. Onlar bize geldikçe eşim beni görüyordu en son beni sormuş sonra ben de isteyince evlilik oldu. Her şey iyi hoştu fakat ben eski sevgilimi çok özlüyorum. Onunla 2.5 yıl beraberdik, ondan sıkıldığım için ayrılmıştım. Sürekli aklıma geliyor, aklımdan çıkmıyor. Evlendiğimi duyunca ağlamış, kendini bitirmiş. Sigaraya ve içkiye de başlamış. Ayrıca 3 aylık hamileyim. Ne yapacağımı bilmiyorum. Eşim de hamile olduğumu öğrendi öğreneli daha da üstüme titriyor. Onun bana iyiliklerini görünce durduk yere ağlıyorum ben seni nasıl üzebilirim diye. O da hamilelik stresi zannediyor.
Çıkmazdayım ne yapacağımı bilmiyorum. Ne yapmalıyım?
Cevapla