Konuştugun biriye arkadaş olmaktan ziyade aman kaçmasın kaybetmeyeyim gözüyle bakılıp flört ondan sonra sevgili ve sonrası facia ile biten zincirleme olay bütünün sebebiyet verdiği şeydir. İlk başta olunmayan bir karakter yaratılır yaşanmak istenen hayat kalıbına girilir ''ben dış görünüşe maddiyata önem vermem denir.'Kıskançlıklar vs sacma bulunur. İlişki içine girince kısıtlayan her şeye karısan iletişim özürlüğü bireyler ortaya cıkar. Arkadaş olarak bile tanımadıgı birine yapay seni seviyorum ne kadar uzun bir ilişki sağlar ki zaten.
Kendilerini aşık olmak zorunda hissediyorlar. Filimlerde dizilerde gördükleri aniden gelişen aşkların neden gerçek olamayacağını düşünüyorlar ve sözde aşık oluyorlar. 3 ay sonraysa hiçbir şey hatırlamıyorlar. Toplum ve popüler kültür aşkı bir zorunluluk gibi aktarıyor ve bu insanları lüzumsuz ilişkilere itiyor bence.
Saman alevi gibi çünkü yaşadıkları aşk değil. Kişiler daha kendilerini tanımıyorlar hemen aşık oldum diyorlar senin ki aşk değil kardeşim duygu yoğunluğu bu duygu yoğunluğu öyle güçlü duygular üretirki aşığım zannedersin. Herkesin gerçek aşkı bulması dileğiyle
Bir ayda her şey yaşanıp bitiyor. Heves cabuk alınıyor, hiç biseyin hiç birinin değeri kalmıyor. biri gider biri gelir kafasında herkes. buna hiç tahammül yok. O yüzden herkezle arkadaş kalmayı tercih ederim. bir anda olup biten herşeye karşıyım.
Çünkü artık sosyal medya ve farklı uygulamalar yüzünden ulaşılabilir olma ihtimali daha fazla. İnsanlar sadakat yerine farklı macera yaşama isteği içerisinde. Bu da sadakatsizliği getiriyor beraberinde. Bir de sadece o an çok güzel olduğunu düşündüğü kişileri hayatına alan kişiler ilişki başlayınca aslında aradıkları kafadaki kişilerin karşısındaki olmadığını fark edince ilişki hızla yıkılma sürecine giriyor
gerçek olmaması ve insanın bunu o anda anlayamamasıdır ; anladığında ise geç olur, köşeye sıkışır, söyleyemez, ya bahanelere sığınır, ya da ilgisiz davranarak karşı tarafı kendinden soğutmaya çalışır, kısaca boş yere zaman harcar. OysaKi net bir şekilde fikrini söyleyip noktayı koymanın ne kadar kolay ve daha iyi olacağını bilseler, gereksiz ve saçma hallere asla girmezdiler
İnsanlar maşuk aramiyorlar cünkü .. İnsanlar bencil duygularina köle ariyorlar.. Köleyi bulmak cok kolay ama aşkı bulmak cok zor.. İnsanlar sadece ve sadece bir duygu bir düsünceyi yasamak ve devam etmek icin hayatlarina birilerini aliyorlar.. Yasaniyor duygu , düsünce geciyor.. Sonrasi yine ayni.. :/
Kesinlikle güven olmaması. Herkes hava atmak, arkadaşları arasında yer edinmek için biriyle sevgili oluyor , sonra kullanıp aglatip bir kenara savuruyor. güven olması lazım karşı cinse. ve sana her zaman sıcacık, samimi yaklaşıp gece gibi üstünü örtmesi
Maalesef sevmek için değil Cınsel olarak yaklaşımlarda bulunulduğu için.. Yalanlar dolanlar.. Kişilige önem verilmeden dış ve paraya ilgi odağı olunması.. İlişkilerde kavga olduğu zaman o kavgayı büyütüp ayrılık moduna kadar geçilmesi.. Çiftin birbirine olan sadakatsiz ve saygısız tutumlarindan dolayı saman alevi gibi olmakta..
Karşı tarafı doğru düzgün tanımadan ilişkiye başlamak bunda etkili İdeal eş ya da sevgili profilini kafada henüz oturtamamış olmak da aynı şekilde İlişkiye başladıktan sonra da iki tarafın birbirinin sınırını fazla aşması Özgüvensizlik belirtisi olan telefon karıştırma ve sosyal medya hesabını kontrol altında tutma ihtiyacı duyulması
Her şeyi sekse bağlamaları. Vücudu veya yüzü güzelse hemen yanaşırlar lakin hiç huyunu suyunu tanımadan evlenmeye kalkarlar ve sonucu hüsran olur hele ki adam saplantı içindeyse kadını muhtemelen öldürür Veya tam tersi de olabilir.
Pireyi deve yapmaları, zora gelememeleri, mücadele etmemeleri, parayı aşk sanmaları, sadece görselliğe ve maddiyata önem vermeleri, bencillik, bunlar saman alevi gibiii puuuuf sönüyor
Sadakatsizlik, gelip geçici hevesler, laylaylom eğlence merakı, sosyal medya bağımlılığı, çıkar ikişkileri. Bütün bunlar olmasa 80 lerdeki gibi bir aşk yaşıyor olurduk.
Her şey hızlı hemen yaşamak isteniyor Doğru düzgün düşünmeden emin olmadan bir ilişkiye başlanıyor er tabi kısa sürede sana uygun olmadığını anlayabiliyorsun ve ayrılıyorsun
Zaman değiştiği gibi sevgide aşkta değişti o yüzden artık aşkı sevgiyi yatakta aramaya başladı lar paylaşılan tek şey cinsellik olduğu için birden yanıp sönüyor aşk saman alevi gibi maalesef
Artık insanların bir kalbi yok maalesef. Kim kime dum Duma Herkes çıkar menfaat ilişki içerisinde Değilim diyen bile yalan söylüyordur Şimdiki dünya hali işte Pek birşey diyemiyorum Siz anlayın dostlar 🌷
En İyi Cevaplar