bir arkadaşım var taa liseden. kendisi çok başarılı bir öğrenciydi. ikimizde farklı okulları kazandık.o avukat oldu. bende farklı birşey okudum onun kadar başarılı olamadım.normal bir yerde asgari ücretten biraz daha fazla ücretle çalışıyorum. ikimizde evlendik. o kendi gibi başarılı bir doktorla evlendi. adamın yaşı kızdan epey bir büyük 13 yaş falan. ve arkadaşıma göre yaşlı duruyor. ama ikiside çok iyi kazanıyor durumları bizden daha iyi. benim eşim mimar. çok yakışıklı bir kocam var. çok dikkat çekiyor. yolda bile dönüp dönüp bakarlar.alyans takar yine bakarlar. sinir olurum neyse. biz onlara göre daha normal standart bir hayatımız var ama küçük dünyamızda mutluyuz.ben paraya bakmadım evlenirken gönlüme göre birinle evlendim. eşim benden 3-4 yaş büyük. neyse yemeğe aldım arkadaşımla eşini. çok güzel bir sofra hazırladım. arkadaşım ama hep birşeyi beğenmiyor. ayy canım çok uğraşmışsın işte ama tabi senin iiş hayatın yoğun değil ben uğraşamam bunlarla falan diyor beni bozuyor. kendi eşiyle ilgilenmiyor. benimkine ayy sende bu kızla nasıl başa çıkıyorsun falan diye taklıyor güya ama işte ben alındım. eşide susuyor birşey demiyor. hep eşime soru soruyor işiyle ilgili güya. sonra giderken ben onun eşinin elini sıktım o benim eşimi öptü yani. belki ben byüütüyorum ama hep beni ezma çabasına girdi.off yaa kafam çok karışık..
Cevabın nedir?
Cevapla
- Aile & Toplum konusunda 3,4b cevap paylaştı.
+1 yılİşte bizim Türk kızlarının sorunu bu. Alınmayın gücenmeyin ama çok safsınız. Yahu biraz amazon kadınları gibi olun. Eşinize sahip çıkın, sahiplenin. Yoksa böyle bir avukat çocukluk arkadaşın gelir senin eşini elinden ilk celsede alır. Biraz dikkat et böyle konulara. Eve niye davet ediyorsun ki. Baktın yavşamaya başladı eşine direkt bizde birazdan yatacağız saatte geç olmuş deyip yollayacaksın evinden bu tipleri...
07 Yorumla
Soran+1 yılyok artık öyle denir mi? hadi arkadaşım pislik yapıyor kocasınıın suçu ne ya ayıp yani hem davet etmişiz evimize adamı..biraz zor alır benim elimden benim erkeğimi...
- +1 yıl
Valla diyeceksin. O sana saygısızlık yapıyorsa sen de ona yapacaksın. Hem senin evine gelmiş hem de seni aşağılayıcı laflar sarf edecek. Valla eşin iyi dayanmış orada. Ben eşimi ezdirmem böyle bir durumda. Direkt müdahil olur; " - Lütfen sözlerimize dikkat edelim. Belki siz espri yapıyorsunuz ama yanlış anlaşılması muhtemel cümleler sarf ediyorsunuz. " derim ve kibarca uyarırım. O kadını da eşini de eve davet etmemeni tavsiye ederim sana bundan sonra. Ayrıca bir soru soracağım. O avukat arkadaşın, eşinin telefon numarasını istedi mi?
Soran+1 yılhayır ama fecebbok var ulaşmak istese ulaşır..
- +1 yıl
Eşinin facebook sayfasına girebiliyorsan eğer bence ara ara kontrol et. Eşinden şüphelenme ama o kadın rahat durmayacak gibime geliyor benim. Ama eşine şüphe duyma sakın. Fakat o kadından şüphe duy.
Soran+1 yılbakıyorum şifresini biliorum... umarım bir adım atmaz.. çok fena yaparım onu.
- +1 yıl
Umarım dediğin gibi olur. Mutluluğunuz bozulmamasını temenni ederim.
Soran+1 yılamin..
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)+1 yılsiz kadınlar çok tehlikelisiniz, hep bir sinir harbi, psikolojik savaş, gizli hamleler.. böyle bir ruh haliyle yaşamak çok zor olsa gerek? sizi bu denli şüpheye düşüren kadını bidaha evinize almazsınız olur biter zaten laf sokup duruyomuş kendi çapında ki belli gelişmemiş bir insan olduğu, sizin yaptığınız yemekleri beğenemediyse kocasını da beğenememiş olabilir (:
01 Yorumla
Soran+1 yılkocasını beğenmediyse neden evlendin banane benim sorunun mu. aldatıcaksa tonla erkek var dışarda. benim kocama kayan gözü oyarım mahvederim onu
kendi iç dünyasında sorunları var kadının belliki..samimi olmaya gelmez o tür kadınlar, ego için bişeyler bile yapabilir..aşk sevgi gibi beklentileri güç para gibi şeylerle bastırılmış. uzak durmak en iyisi ama rakip olarak algılanmakta gururunu okşar onun. konudan eşine bahsetme karpuz kabuğu düşürme derler ya..soğukkanlı davranıcan artık
01 Yorumla
Soran+1 yılçok doğru birşey yazmışsın. ego için herşeyi yapabilirler. evet aynen öle. egoları çok yüksek.
Eşine sahip çık aman allah o kadın normal değil anladın sen eşini uzak tut görüşmeyin onlarla eğer onlar çağırırsa bir bahane bul eşin neden derse beraber vakit geçirelim de falan ama eşine bu rahsızlığından bahas etme takılır o da kadına ilgi duyar tamam mı canım bende senin gibi çok takıntılıyım :)
06 Yorumla
Soran+1 yılevet bende ondan bahsetmiyorum. hiç düşünmemişse bile aklına takılır ona farklı bakmaya başlar...zaten görüşmek istemiyorum hep atlatıyorum. kadın taktı illa yemeğe gelin diyor sinir oldum ya
Soran+1 yılbide beni düşün
Soran+1 yılhayır çağırıyor ama salak
AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
26
Cevap
47Cevap
+1 yılsen niye çağırıyosun yemege ben senn yernde olsam arkaşlarıma mesafelli davranrm bıde onlarla sadece sışarda görüşürüm kız yavşıyo heralde öylelerine baksana adam kendinden 13 yaş büyük demekki para için evlendi öylelerinn niyeti belli araya mesafe koymalısn bence kocanı kaptrmk istemysn
01 Yorumla
Soran+1 yılben diğer arkadaşlarımlada görüşürüm içlerinde bekarlarda var. kimseden böle birşey ne gördüm ne hissettim. gelip evime kalırlar bile. ben arkadaşlarıma güveniyorum ama bu kız şaşırttı beni
Eşine güveniyorsan bu işin tadını çıkar. Onun yanında eşinle ayrı bir ilgilen. Eşine de söyle o da seninle onun yanında ayrı bir ilgilensin. Deli et onu kafayı atsın. Hem amacının ne olduğunu anlarsın. Bir sonra ki sefere yine gelirse sıkıntı yok ama gelmezse niyeti tahmin ettiğin gibiydi.
01 Yorumla
Soran+1 yılben eşimle zaten yanımızda büyükler yoksa tabi çok ilgiliyizdir. o elimi tutar öper gözlerini ayırmaz. bende ona öyle yaparım. sürekli dokunmak isteriz birbirimize. o günde öyleydi belkide onu çekemedi...
+1 yılBence olayları abartıyorsunuz.
sakin olun ve bu durumu eşinizle paylaşın.
Onun yorumuna göre hareket edin.
Eşiniz sizi seviyorsa zaten; o da hareketlerine dikkat edecektir, sevmiyorsa sevmediğini görecek ve anlayacaksınız.
Bence siz o kadına eşinizle oturmaya gidin ve kocasına "siz çok şanslıymışsınız, çok güzel bir eşiniz var" deyin. Erkeği devamlı modlayın.
Kadın hatasını anlayacaktır.010 Yorumla
Soran+1 yılolmaz o zaman benim kocam kıskanır öyle dersem.olur mu öle.kocamla aram açılır.eşimin hareketleri normal zaten.
- +1 yıl
Eşinizle konuştuktan sonra dikkat ederseniz bunları söyleyin dedim.
Erkekler eşi dışındaki kadınlar tarafından kolay modlanır.
Siz bilirsiniz yine de.
Soran+1 yılyk eşime bunu söyleyip kendimi kıskanç kadın durumuna düşürmem..
- +1 yıl
Sizin arkadaşınızın eşine (yani erkeğe) çok şanslısınız demenizin neyi kıskanç? Ben arkadaşınız söyleyin demiyorum...
Soran+1 yılhee bende adama söyle diyorsun anladım. kadına dönüp çok şanlısın de anladım ben pardon. yok ama onuda söylemem görüşmek istemiyorum artık onlarla..
- +1 yıl
Görüşmemenizin ve mesafe koymanızı arkadaşınız aşağılık kompleksi olarak görecektir. Zaten söylemlerinde bu var: sizi resmen aşağılıyor.
Soran+1 yılne düşünürse düşünsün valla umrumda değil. benden ve eşimden uzak dursun bana yeter. o moruk kocasıyla yaşasın dursun..
- +1 yıl
Aslında eşinize de kızdım, sizin empati yaptığınız gibi o da yapıp bayanı bu tarz sohbetten uzaklaştırmalıydı.
Soran+1 yılyoo eşim onu bozdu kaç kere zaten ..
- +1 yıl
O zaman sorun yok...
bir kadının en büyük düşmanı kendi hemcinsidir...bu tür durumlarda kökten çözüm en güzelidir hem fitneye mahal verilemez hem sorun çözülür.bir daha hiç bir suretle görüşmeyin olsun bitsin...ortada hiç birşey yoksa bile bu kuşku ileride yuvanıza bile malolablir allah muahafaza...onun için şimdiden kesin çözüme kavuşturmanızda fayda var
02 YorumlaBuradaki asıl önemli mesele, eşine ilgi duymasından öte seni ezmeye kalkması değil mi? Böyle bir insanla nasıl bir arkadaşlık paylaşabilirsin ki? Belli ki evliliğini para ve statü üzerine kurmuş ve mutsuz. Kocana yakın davranarak hem kocasından intikam almaya kalkmış hem de senin mutluluğunu kıskandığı için senden. Bırak statüye dayalı küçük dünyasında kendi çapında yaşasın. Arkadaş dediğin kişiyi motive etmek ister demotive değil.
12 Yorumla
Soran+1 yılbeni küçük düşürmeye çalıştı işte eşimin yanında
+1 yılArkadaşına dikkat et pek sağlam ayak değil. Ama eşinin onda gözü olacağını sanmıyorum çok basit bir numara yapmış ve karaktersiz bir insan. Boşver canını sıktığına değmez
17 Yorumla
Soran+1 yılvalla canım çok sıkıldı canım ya...durduk yere iş aldım başıma. hadi dedim azcık sosyalleşelim hep kapanıyoruz kendi başımıza evendiğimizden beri arkadaşlarımla zaman geçirmiyoruz dedim. şu hale bak.
- +1 yıl
Eşinin bu kadar basit biri olduğunu düşünmüyorum açıkçası. Zaten yakışıklıysa etrafınd çok kişi dolanıyorsa ve seninle evliyse sende hepsinden farklı bir şey var demektir. Önlemini al ama eşinle ilişkinizi etkilemesin. Seni eşine yakıştıramamış belli ki. Siz birbirinizi seviyorsanız önemli değil başkası güzelmiş çekiciymiş zenginmiş... hikaye onlar.
Soran+1 yılyok bende çok güzel bir kadınımdır ona kıyasla... ama eşim çok dikkat çekici. çok yakışıklı. hani bana öyle geldiği için demiyorum gerçekten hoş biri. helede onun eşine kıyasla. biz evlenince herkes çok yakıştırdı gerek onun ailesi gerek benimki.
- +1 yıl
Senin arkadaşın yakıştıramamıştır diyorum bende. Saçmalamış yani.
Soran+1 yılvalla yakıştıramadıysa o onun sorunu. kıskançlığındandır yani. allaha şükür çok yakışıklı çok iyi bir eşim var. onun gibi para için hiç tipim olmayan bir adamlada evlenmedim banane. kendi yaptığı hataının bedelini ödesin.
Soran+1 yılzaten benden güzel de değil...
- +1 yıl
Hahaha :) boşver o zaman ya hiç takma
Kız hoşuna gitmiyorsa artık, tamam ilişkini yavaş yavaş kes. Yok hoşuna gidiyor, seviyorsansa devam et, bir kocanı öpmüşse diye uzaklaştırma. Öpmüş öpmüş, uzatma. Ama hisslerin ve duyguların onu uzaklaştırmasını istiyorsa, uzaklaştır
02 Yorumla
Soran+1 yılöpmesin istemiyorum
Peki eşiniz hiç birsey demiyor mu bozsun onu uzak tutun kendibizden yaa bosverin insan ne kadarda maddi acidan varlikli olursa olsun her zamn mutevazi olmalidir
02 Yorumla
Soran+1 yıleşim tabi beni savundu. bu deli kızı sevdim ben seviyorum onu dedi elimi tuttu falan.
- Aile & Toplum konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılHatun güzel ve havalıysa dikkat et derim.. İstediğini elde eden bir tipe benziyor çünkü.
316 Yorumla
Soran+1 yılay hiçde güzel değil tahta memeli
- +1 yıl
Ya meme olayı değil bu zaten. Kimisi küçük meme sever zaten, sarkmaz dik durur her zaman.
Soran+1 yılistediğini elde edemez en azından kocamı... kocam o tahta memeliye kalmadı güzel karısı var.
Soran+1 yılahaha benim kocam hiç sevmez tahta meme.hatta alay eder böle lafı açılınca..
- +1 yıl
Hee evliyim moruğum her gece tazelerle vur patlasın çal oynasın.. var mı benden iyi :D hadi teyze hadi dengini bul, git çocuk mocuk yap kocan acır belki
- +1 yıl
Kıroyum ama para da bende karı da :D Hadi teyze, sen beni dinle bir iki çocuk yap. Bu şirretlikle o adam uzun süre durmaz seninle. Bu da sana moruk tavsiyesi olsun ;)
Soran+1 yılay sana gelen karı senin gibidir.. paran olsa ne olur. okadar sonradan görmesin ki paranla hava atıyorsun çıtır kız tavlamak için. sende ahlak olsa evli olduğun halde başka kadınlara bakmazsın.sen benim evliliğimi eleştircek insan değilsin. kocama birşey söylenirse şirret te olurum. ona bakıcak gözüde oyarım
Soran+1 yılayrıca senden çok daha gencim ne teyzesi. sen amcasın amacın bile yok hayatta. ben ikide doğururum on da sanane.
- +1 yıl
Hadi teyzecim hadi, ergen kızlar gibi buralarda çare arayacağına hamile kalmaya bak biran önce sen, yakında mahkeme celbini alırsın yoksa eline şirretlikten :D
Soran+1 yılne teyzesi be 25 yaşında bir kadınım senin gibi moruk muyum ben
- +1 yıl
he teyze, 25 yaşındaymış, bizde biliyorduk hesap açarken 25 yazmayı...
Gizli Üye(30-35)+1 yılkocanla muhattap etme kendin görüş ama eskisi kadar samimi olma arkadaşlığınıda kesme. kocandan da kesinlikle uuzak tut konusunu falan açma açılırsa lafı koy gitsin bu ne böyle iyi tutmuşsun kendini ben yolardım
01 Yorumla
Soran+1 yılkeşke yolsaydım
Gizli Üye(30-35)+1 yılbence bişi var kadında.. ama senin eşinde mimar mimarlarda çok iyi kazanır yani :) sen bu kadınla samimiyeti bırak ilerde kocanı elinden alırsa o zaman görürsün
24 Yorumla
Soran+1 yılo biraz sıkar işte.. kat be kat ondan güzel bir kadınım. eşim gözümün içine bakar üzülmeyeyim diye. ama erkektir işte gözü kayar aklı karışır diye korkuyorum.eşim mimar evet ama çok kazanmıyor. her mimar çok kazanıcak diye birşey yok. ufacık bir dünyamız var onla herşeyi kendimiz yaptık. 3 senelik bir dostluktan sonra sevgili olduk. toplam 5 yıldır birbirimizin hayatındayız. eskiden çok sevdiğim bir arkadaşımdı şimdi ise eşim. yani basit bir flörtten sonra evlenmedik biz. birbirimizin herşeyini biliriz. benim eski sevgililermi herşeyimi bilir. klasik kadın -erkek ilişkimiz yok.kolay sarsılmaz bizim yuvamız. herşeyimizi kendimiz yaptık dediğim gibi. evimizi eşyalarımızı vs
Cevap sahibi+1 yılanlıyorum ama erkek işte güzellik değilde bir anlık nefis araya girebilir kadınla görüşme eşin yapacak die bişi yok en kötüsü eşine iftira atar yuvanı yıkmak için sonuçta kocası yaşlı ona göre..
Soran+1 yılyani benim eşim daha genç daha enerjik tabi. bir kere bana eşim yokken yanımda yatakda falan nasılsınız gibi birşey sormuştu. bende tabi konuyu kapattım. böle şeyler anlatılır mı dedim. hmm falan dedi sustu. ne olcak canım biz kardeş gibiyiz dedi. konuyu kapadım yani. kendisi kocasından önce çok kez erkek arkadaşlarıyla birlikte oldu onu asla geçmişinden dolayı yargılamadım hep destek oldum.herkes dışladı ben yanında oldum. en kötü günlerinde yanındaydım. çok yakışıklı çocuklarla çıktı. bu adamla evlenince herkes şaşırdı. nasıl bu adama baktı dediler. sanırım parası kariyeri için evlendi çünkü adamın çok parası var. ünlü bir cerrah zaten..
Cevap sahibi+1 yıldediğin doğru haklısın bak o tarz insanlardan herşey beklenir ne kadarda iyi olsa sen arana mesafe koy. inasanlar arkadaş dedikleri insanlar sayesinde çok fazla zor durumda kalıyor.
+1 yılSen kendine ve esine guwen bu dusunce ve endiseleri birak olgun bir bayansin esine boyle konusup bunaltmayin kendinizi ortada bisey yok.
02 Yorumla
Soran+1 yıleşime birşey söylemedim
- +1 yıl
Kendinde bunu cok dusunup bunalma icin rahat etmiyorsa mesafeli ol.
arkadasınla ılıskını kes kıskanman dogal bence kocasıda hıssetmıs kı susmus masada...
03 Yorumla
Soran+1 yılpat diye kesemiyorum. bizi yemeğe çağrıyor kaç haftadır eşimin işlerini bahane ediyorum gitmiyorum.
Soran+1 yılevet biz geldik aa olur mu sizde geliceksiniz mutlaka bekliyorum diyor. eşimin işleri yoğun diyorum atlatıyorum
+1 yılo arkadaşınla çok görüşme, mesafeli olmaya çalış , o kıskandığından da öyle diyordur zaten, güzel sofra falan hazırlamışsın etmişsin, sen takma kimseyi, sen mutlu ol eşinle yeter
03 Yorumla
Soran+1 yılevet yemeklerim harikaydı... ben zaten eşime yemek yapmayı çok seviyorum değişik değişik. ondan alıştım güzel sofra kuruyorum...hatta onunda eşi çok güzel dedi yemeklerin ellerine sağlık dedi kaç kere söyledi. kocası çok iyi biri onada acıdım birşeyin farkında değil farkında olsa çok kötü olursu heralde yıkılırdı.
- +1 yıl
kıskanıyodur o biraz da, kendi bir tek uyduruk makarna yapıyorsa :D kocan da yakışıklıymış hiç ipleme bence, onun kadar maddi durumun iyi olmayabilir ama mutlusundur, gerisi problem değil
Soran+1 yılevet.. onun için en önemli şey maddiyattı..ona göre birini buldu mutlu olması gerek. neden böyle yaptı.yemeği zehir etti bana. bu kadınlar hem zengin kocam olsun istediğim gibi para harcayayım hemde yakışıklı sevgilim olsun takılayım mantığındalar. ne biçim insanlar ya. milletin kocasına göz dikiyor hemde arkadaşının..
seni kıskanmış tabikide başka bir açıklaması yok eşinide beğenmil olabilir ama eşin seni seviyosa aldatmaz tabikide
00 YorumlaKocası pısırık sanırım seninkide konuşkansa hoşuna gitmiş kırmızı alarm herif elden gidiyor
21 Yorumla
Soran+1 yılya suss bee
+1 yılOnu yolarım valla hiii biri benim yanımda kendi eşinin yanında benim kocamla samimi olacak he saçları elimde kalır !
15 Yorumla
Soran+1 yılişin garip yanı kocası birşey demiyor. insan anlar ya hadi kalkalım der.
- +1 yıl
herif de farkındadır da belki karıya laf geçiremiyodur. ya varya bana yapılmış gibi sinir oldum şu an
Soran+1 yılbence farkında değildir ya. erkekler biraz saf oluyor bu konularda.bir adım atsın direk söylerim adama. birde beni düşün nasıl sinirlendim nasıl güvenim yıkıldı. konduramadım baştan..
- +1 yıl
valla sabrına hayranım ben olsam çoktan uçmuştum ona
Soran+1 yılakıllı davranmam lazım. onun ilgisini anladım ona göre davranmam lazım. eğer uçsaydım o zaman suçlu ben olurdum. kıskanç paronoyak kadın olurdum. sessiz ve derinden gidicem..
Seni kiskanip ezmeye kalkmis iste, klasik kadin davranisi
06 Yorumla
Soran+1 yılaynen aynen... eşimi kıskandı mutluluğumuzu. allahından bulsun..
Soran+1 yılgörmek bile istemiyorum artık
Soran+1 yılo parayı seçti parasınla mutlu olsun banane ya uzak dursun kocamdan..
Arkadaşının manevi anlamda pek mutlu olmadığını düşünüyorum. Dikkatli olmakta yarar var.
10 Yorumla
+1 yılResmen sarkıyor.
Muhatabını kes.
Evine de çağırma, kendinde görüşme.
Sakın.10 Yorumlaabartılacak bir durum yok ortada sadece kompleksli bir kadının fantastik dünyası gibi geldi..
01 Yorumla
Soran+1 yılumarım yoktur
Aile & Toplum konusunda 4,3b cevap paylaştı. İlginç bir vaka (: Sana Sherlock Holmes'i öneriyorum. Bu olayı o çözer (:
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 380 cevap paylaştı.
+1 yılKork o kadindan o ne öyle yaa yavsams resmen öpmek nedir
03 Yorumla
Soran+1 yılgiderken öptü. çok sinir oldum ya...
- +1 yıl
Çok dua et canim namazlarından sonra tesbihat yap orda ecirna dualari var onlari oku pis kadinlarin şerrinden korusun seni rabbim
Soran+1 yılpislik.. allahından bulsun..
Valla 13 yaş büyük bir erkeği varsa gözü dışarda olabilir dikkat et :)
01 Yorumla
Soran+1 yıle evlenmeseydi banane ya
+1 yıluzak dur o arkadasından görüşme hep bahane uydur işim var çişim var falan filan yoksa o yaşlı kocada bulamadıgını senin kocanda aramaya başlar
04 Yorumla
Soran+1 yıloffff yaa benim kocamı mı buldu gitsin başkasına
- +1 yıl
muhabbetiniz oldugu için iyice samimi olmasın sonra tavsiyem uzak dur
Soran+1 yılduruyorum zaten..
- +1 yıl
en güzeli )
Gizli Üye(45 üstü)+1 yıleşinle konuş bu durumu.ama fazlada büyütüp kriz çıkarma.seni mutsuz yapacak insanları hayatlarınıza rahatça girmelerine müsaade etmeyin.örf adet arkadaşlık tabiki olacak ama bir yere kadar olsun.
00 Yorumla
+1 yılbir gidin bakalım ne olcak kocana anlat iyicey yavşarsa kocasının önünde kucuk dusurursunüz =)
01 Yorumla
Soran+1 yılgitmicez
+1 yıllafa gel miiletin işi yok senin kocana dönüp dönüp bakacak vaymq
15 Yorumla
Soran+1 yıle bakıyorlar valla taş gibi çocuk.manken gibi. yerim ben onu..
- +1 yıl
doktorun karısıda manken gibi heralde:D
Soran+1 yılboyu var ama yüzü güzel değil bence...doktorun karısı doktorla yetincek artık..
- +1 yıl
belki sana göre öyledir yüz güzelliği :D
Soran+1 yılbenden kötü bence
+1 yılAçık açık söyle seninle işim olmaz de koy postayı gitsin
05 Yorumla
Soran+1 yılo zaman da daha çok hırs yapar belki
- +1 yıl
yapmaz ya böylede kocanı alabilir ama
Soran+1 yılalamaz kocam öyle kaşarlarla ilişki kurmaz...ama erkektir bir anlık birşey olabilir diye korktum yoksa uzun vadede asla kocam onun gibilerle güvenip ilişki kurmaz..
- +1 yıl
aklını çeler kocanın ilişkiye girerler haberin olmaz bile oyüzden kadını evinize yaklaştırma bile.
Soran+1 yılallah korusun..
Gizli Üye(30-35)+1 yılonunla muhattap olmayı bırak sende. bn evlensem kocama dahi güvenmem.çünkü her insan hata yapar. ki arkdşma güvenicm bide yok canım
00 Yorumla
+1 yılbende sevmiyorum bu tür kadınları kaşar tipteler zarf atmış kocana takip et eşini
00 Yorumlakendine eşine dikkat et o seni yakacak yıkacak uzak dur
00 Yorumlasende mimar almışsın daha ne bunun üstü Bakab zaten :D
03 Yorumla
Soran+1 yılben mimar olduğu için almadım ki onu beğendiğim aşık olduğum için aldım.. gönlüme göre aldım yani.. evimiz yoktu. yeni aldık kredi çektik.ikimizinde maaşı anca yetiyor ama çok şükür çok güzel bir hayatımız var. zengin değiliz ama mutluyuz.. eşim daha kariyerinin başlarında biri..
Soran+1 yılay çok seviyorum canım o benim.. sağoll
+1 yıloff canım off işin çok zor :S:S: üzüldüm büyük sıkıntı yaratabilir :)
02 Yorumla
Soran+1 yılbirşey de yapamaz
- +1 yıl
o arkadaşın değil bu yaşadığın durum cnm:)
bence o arkadasini bidaha davet etme kocani alir elinden benden solemesi
02 Yorumla
Soran+1 yılo biraz sıkar.. kocam ona bakmaz
Gizli Üye(36-45)+1 yılMesafe koyman şart, insan nefsi ne oluca belli değil
Küçücük dünyanızı 5 dakikalık bir zefk için yıkar gider
Niyet etmiş kolay kolay durmaz bu artık00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 5,3b cevap paylaştı.
+1 yılO arkadaşınla ilişkini kes!
12 Yorumla
Soran+1 yılben başta kendimden utandım böle düşündüğüm için ama galiba haklıyım.
- +1 yıl
Biraz daha gözlemle eğer haklı olduğunu düşünüyorsan hala, kesmelisin ilişkini.
+1 yılgecmiş olsun kocan gitti elinden :D
013 Yorumla
Soran+1 yılsuss beee
- +1 yıl
yani karsı tarafın hatunu takmıs senn kocaya guzellik yakısıklılık başa bela ama sen kocanla otur konus derim bence iş işden gecerse basını duvara vurursun cocugunuz var mı peki?
ha bir de hatun seni eziyosa sen de takma sen de ona hakaret et vurdumduymaz ol
Soran+1 yılçocuk yok yeni evliyiz bir senelik zaten..
- +1 yıl
cocuk yapın sıkıntı mı var anlamadm cocuk olsa bu sorunlar olmaz zaten
Soran+1 yıle yeni evliyiz anca borçlarımız var. yeni ev aldık ödüyoruz. kredi var ödediğimiz. geri kalanlada geçiniyoruz. ben çalışıyorum şimdilik çocuk fikri uzak. çocuk olunca sorunlar btiiyor diye birşey yok zaten..
- +1 yıl
sen oyle san 1. Her cocuk rızkı ile gelir ben oyle aileler bilirim ki cocugu olup işe giren işleri yoluna giren Allah o cocugun rızkını gonderir
borc her zaman olur borc bitmez derdi babam o bahane degl bir kere...kamuda mı ozelde mi calısıyosunuz?
Soran+1 yılözelde çalışıyoruz ikimizde...ya çocuk düşünüyoruz zaten şu an için dedim ben..
- +1 yıl
anladım kamuda calıssan izin suresi var emzirme süresi dogumdan once var bir de toplamda 2-3 ay veriyo izin ozelde artık sana kalmıs ama cocuk karı koca arasındaki bagdır altyapı calısmalarına baslayın bir an once goreceksin bugunleri unutursun hatrlamazsın bile
Soran+1 yılbana 3-4 ay galiba yasal izin var özeldede olsan. doğuran arkadaşlarım var çünkü aynı şirkette. 6 ay ücretsiz izin var. zaten çocuk olunca annem bakıcak ben işe dönerim hemen. bilmiorum çocuk ypıcaz tabi inşş ama çocuğun herşeyi çözdüğüne inanmıyorum ben. önemli olan evliliğin temeli. öyle olsaydı üç dört çocuktan sonra boşanan erkekler olmazdı..
- +1 yıl
yani boşanan boşanır ama sen uzerine duseni yap da ben de cocugu olmuyo diye bosanan bay bayanlar biliyorum
herkesin derdi ayrı sen bilirsin ama tavsiyeme uymak sana kalmıs olaya sole bbak cocugu olan erkek cocugunu sevmek ister babalık duygusu vardır sonra sana olan ilgisi az ise artar sorumlulugu artar su an sanırım yok ole...
Soran+1 yılne alaka ya çocukla sevginin... çocuk olmadanda sevilir olduktan sonrada eğer aşk varsa arada...o senin gördüğün örnekler çocuk için evlenen tipler bence..bence çocuğu olanlar daha çok boşanıyor.
- +1 yıl
bunu anne olunca tartısalım istersen ofke ile kalkan zararla oturur..hayat senin hayat illa yap demiyom yapmazsan olacaklara katlanrsın o zaman bole elin karılarından laf yer kocanı kaptırırsın
Soran+1 yılya ne kaptırcam ya.. çocukla koca mı elde tutuluyor. çocuklular hep boşanıyor tutulsaydı onlar tutabilirlerdi. ben çocuk yapıcam tabi saece sırası değildi maddiyatla ilgili ha deyince olmuyor yani. para lazım birikim lazım. o çocuğu doğurmakla iş bitmiyor..kocam o sürtüklere yüz verecek kadar düşük ir erkek değil
Eşine ilgisi olmasa bile sana kıskançkık duyuyor.
02 Yorumla
Soran+1 yıloff ama neden.. onun hayatı benden daha iyi. kariyer kariyer dedi kendi kariyerini yaptı. benim kocam benden üstün olmalı paralı olmalı dedi öyle birini buldu tam. mutlu olması gerek. neden benim küçük dünyama karışıyor. resmen laf sokuyor bana eşimin yanında.bu kızla nasıl uğraşıyorsun. bunu öğrenciyken hocalar sevmezdi falan dedi. birşeyi anlamazdı falan diyor..
bence araya mesafe koy insanoglu çiğ süt emmiş
12 Yorumla
Soran+1 yılçok sinir oldum. böle birşeyi kondurmak istemiyorum çünkü onu çok seviyordum ama her zaman dikkat çekmek isteyen biriydi. sürekli sözümü kesip konuştu. eşimle konuşuyor gülüyor soru soruyor falan.kendi eşide susuyor ya. ben kadın olduğum için hiseettim
- Aile & Toplum konusunda 19,9b cevap paylaştı.
+1 yılo kadınla irtibatını kes biran öncee
00 Yorumla Bir daha davet etmezsin, biter.
00 Yorumla
+1 yılUzak tut abla onu uzak uzak uzak.
00 YorumlaTabuları dizmeye başla.
00 YorumlaBu arada arkadaşının kocası ne yapıyordu
05 Yorumla
Soran+1 yılöyle susuyordu ya onada sinir oldum birşeyin farkında değil. ameliyatlardan falan bahsediyor
Soran+1 yılfarketmedi işte. zaten kadın direk birşey söylemiyor ki. alttan alttan bana laf sokuyor. eşime sorular soruyor bir kadın anca anlar böle birşeyi. erkekler çok saf anlamaz karısının anlamsız gevezeliklerinden biridir diye düşünmüştür zaten mülayim bir adam..
Soran+1 yılbilemem valla. olgunluk bu mudur ya. benim eşim olsa ben yapsam anında verir tepkisini. çok kıskanır beni. bu adam garip. hissetmemiştir bence hissetse mutlaka birşeyler yapardı kalkar giderdiler.
+1 yılders olsun bir daha biryere çağırma ve konuşma
01 Yorumla
Soran+1 yılgörüşmem
Kesin kıskanıyor seni aranızı bozcak
01 Yorumla
Soran+1 yılbozamaz ben eşime güveniyorum ama
- Aile & Toplum konusunda 670 cevap paylaştı.
+1 yılbence araya mesafe koy görüşmeyin böyle
00 Yorumla Karmasık bı durum benım yasım yetmedı anlamaya
21 Yorumla- +1 yıl
aynenn benmdee kafamm basmadıı..
sen kocandan ilgiyi eksik etme yeter.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 378 cevap paylaştı. Şüphe duyuyosan arkadaşlığı bitir
00 Yorumla
+1 yılBence tehlikeli alarm
00 YorumlaMesafe koy, arayı soğut
02 Yorumla
Soran+1 yılkoydum zaten davet etti gitmedim
Gizli Üye(30-35)+1 yılnolcak erkeğine faydası var bişey olmaz
01 Yorumla
Soran+1 yılsaçmalama
saçını başını yol o kadının
00 Yorumla
+1 yıleşini uzak tut esinede anlat dusunceni
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 17,5b cevap paylaştı.
+1 yılsenın esıne veresı var :)
10 Yorumla Bir kıskançlık durumu var.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yıluzak dur o şahsiyetten.. şeytanlık yapıyo
02 Yorumla
Soran+1 yılbizi yemeğe çağıyor bu seferde gitmek istemiyorum erteliyorum kaç haftadır
Cevap sahibi+1 yılde artık görüşmemize bir sınırlama getirmek istiyorum de ve kes bağlantını onla
+1 yılKoy tekmeyi arkadaşına
00 Yorumla- Devamını Gör (13)
Devamını Gör(58)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar