arkadaşım eşime mi ilgi duyuyor. yoksa bana mı öyle geliyor?

bir arkadaşım var taa liseden. kendisi çok başarılı bir öğrenciydi. ikimizde farklı okulları kazandık.o avukat oldu. bende farklı birşey okudum onun kadar başarılı olamadım.normal bir yerde asgari ücretten biraz daha fazla ücretle çalışıyorum. ikimizde evlendik. o kendi gibi başarılı bir doktorla evlendi. adamın yaşı kızdan epey bir büyük 13 yaş falan. ve arkadaşıma göre yaşlı duruyor. ama ikiside çok iyi kazanıyor durumları bizden daha iyi. benim eşim mimar. çok yakışıklı bir kocam var. çok dikkat çekiyor. yolda bile dönüp dönüp bakarlar.alyans takar yine bakarlar. sinir olurum neyse. biz onlara göre daha normal standart bir hayatımız var ama küçük dünyamızda mutluyuz.ben paraya bakmadım evlenirken gönlüme göre birinle evlendim. eşim benden 3-4 yaş büyük. neyse yemeğe aldım arkadaşımla eşini. çok güzel bir sofra hazırladım. arkadaşım ama hep birşeyi beğenmiyor. ayy canım çok uğraşmışsın işte ama tabi senin iiş hayatın yoğun değil ben uğraşamam bunlarla falan diyor beni bozuyor. kendi eşiyle ilgilenmiyor. benimkine ayy sende bu kızla nasıl başa çıkıyorsun falan diye taklıyor güya ama işte ben alındım. eşide susuyor birşey demiyor. hep eşime soru soruyor işiyle ilgili güya. sonra giderken ben onun eşinin elini sıktım o benim eşimi öptü yani. belki ben byüütüyorum ama hep beni ezma çabasına girdi.off yaa kafam çok karışık..
arkadaşım eşime mi ilgi duyuyor. yoksa bana mı öyle geliyor?
Cevapla