Evde buluşuluyorsa ya da bir kaç gece beraber kalınıyorsa bazı eşyaları sevgilinin evinde bırakmak mantıklı. Bunun için bir süre var mı sizin için?


Ben evimden eşya götürüp bırakmadım ama benim için aldığı eşyaların hepsinin yeri var. Annesinin bana aldığı terlik her zaman aynı yerde durur, diş fırçası şampuan tarak vs banyoda belli yerde, pijamam dolabının bana özel rafında vs. Kalma şansım olmuyor ama evim gibi hissetmem için her şeyi düşünüyor.
Arada birbirinin evinde kalma gibi durumlar varsa ve eğer ciddi bir ilişki söz konusu ise bir takım şeyler bırakılabilir 🎈
Çok teşekkür ederim <3
Rica ederim :)
Zaten ilk üç ay bir ilişki de eve davet edilmeli çiftler
sonrasında ise.. ki bu altı ay olmalı
ondan sonra eşya bırakılabilir. çiftlerin evinde:)
Birkaç geceyi birlikte geçirip karşılıklı gğven ortamı oluştuktan sonra olabilir. O da her eşya için olmaz. Sonuçta aynı evde yaşamıyoruz
Ufak tefek pratiklik yaratacak şeylerden bahsediyorum zaten. Gidip de valiz bırakmayız :)
Yav sen geliyorsan dükkan senin Queen. Başkalarından bahsediyoz burada 😎
😉 aldım evi o zaman
E biz de artık kiralık ev bakalım kendimize. Sende birkaç eşya bırakabilir miyiiim? 😁😁😁
düşünürüz :)
Ağlamak istiyorum 😭😭😭😭
Sebep?
Benim eve çöktün, bana bir çantalık yer vermeyi düşünüyon. Teessüf ederim
Ya gel koskoca malikane. istediğin oda senin olsun. havuz gören mi deniz gören mi dağ manzarası mı bir karar ver ama
Seni göreceksem başka manzaraya gerek yok. Onlar senden daha güzel olamaz 😎
😂😂 başarılı bir cevap standart ama başarılı
Sen varken denizi neyleyim
teşekkürler :)
Teşekkür ederim sevgili queen
rica ederim. Bu arada üye adın ne anlama geliyor kaç gündür sorucam unutuyorum
Cevap
25Cevap
Evinde kalmak sorun olmuyorsa bikac parça eşyanin kalmasi için de belli bir sure geçmesi gerekmiyor. Sizinle yatip kalkip, orada kalan bikac esyayi sorun eden biri zaten sizinle sevgili degildir, sadece yatak ilişkiniz vardir.
Aramızda güvenilir bir samimiyet tesis edilmişse
birbirimizin hayatında ciddi olarak yer ediyorsak
eşyaları evimde kalabilir
hatta eşyaları için özel yer bile yapabilirim.
Eğer düzenli bir ilişkim varsa, aramızdaki o güven oluştuğu zaman bırakırım hatta yavaş yavaş o eve yerleşirim😃
Evimde kalıyorsa zaten aşaması gelmiştir bırakabilir birşey olmaz zaten haaytımdaki tek kadın olacağı için
İlk tanışmada olabilir bir şey olursa geri gelmesi için anladın mı inceyi 😔
çok yaratıcı
Ve düşündürücü 😏
Eşim olmadan evimde kalamayacağı için özel eşyalarını bırakmasına gerek yok
diye düşünüyorum 😊
Evim her zaman herkese açık. İsteyen istediği eşyasını bırakabilir :)
Altın vs gibi şeyler her zaman güvende olacaktır ne zaman isterse gönül rahatlığıyla bırakabilir 😁
O istediği zaman bırakabilir benim açımdan bir sorun olmaz.
Evim, evidir. İsterse komple taşınsın sıkıntı yok. Gönlümü paylaşmışım ev dediğin nedir ki.
Beraber kalınıyorsa zaman zaman o günden itibaren olabilir.
Dost hayatı yaşadıgım insan bırakabilir , evimi paylaşabiliriz.
Bir köpeğin sınırlarını belirlemek için nasıl her yere işiyorsa, erkekte sınırlarına baskasını sokmamak için bir seyler bırakabilir.
Sevgili olmaya cok karsıyım we aynı bir karı koca gibi ewime esyasını hıckımse getıremez o kadarda genıs degılım
Bende eşya meşya bırakmadı efendim.. Giderken hepsini götürdü
Nişan evresinden sonra
İliskinin niteliğine gore degisir bu durum.
Evinde kalıyorsun eşyanı mı bırakmıycaksın
Birbirimize ne zaman sonra çok alışırsak.
bir sürem yok bırakacagı esyaya baglı
herhangi bir aşamada :)
Belli bir matematiği yok ki bu işlerin
Güvendiği zaman ve evlenmeye karar verdiklerinde
Evlenmeden olmaz bu işler
ilk gunden bıraka bilir
4 5 sevişme sonrası ola bilir
Evlilik
beni seven biri olursa bunu dusunurum
Istediği zaman
Guven, sadakat.
Resmiyete geçtiği an
İstedigi zaman
bırakamaz
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar