Küçük şeylerden belki bir kağıdın kenarına yazılan ismimle belki hayatına dair bana yaptığı küçücük biseyle , belki sevdiğim cikolatayi almasiyla, sevdiğim şeylere dikkat etmesiyle küçük bir notla çok şeyler değil aslında kadınların hepsi sever bunları.
Hayranlık duyduğumuz erkeklerin yanında hissederiz o duyguları sadece🍃💕 Babamız mesela ilk o güveni verir♡ ve sonra da hayatımızın erkeği dediğimiz adam bunu iliklerimize kadar hissettirir eğer ölmeden ona rastlarsak♡ .. Hiç güven duygusunu yaşayamamış kadınlar varken bize bunu hissettiren Adamlara tüm sevgi ve aşkımızı kalbimizle sunmak da kadın olduğumuzu hissetmeye dair en güzel tatlardan hayattaki🍃🍁
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Kendinden emin, dengeli olan, dürüst, akıllı, en önemlisi olgun ve MERHAMETLİ bir insanın yanında huzurlu hissedilebilir. İletişim kurabilmekte buna dahil tabii ki.
Çocuk gibi trip atan, sürekli bir şeylerden memnuniyetsiz, mızz mızz mızmızlanan bir erkeği ya da kızı kimse sevmez. 🤦♀️
Özellikle (herhangi bir insanın, kesinlikle sadece erkeği baz almıyorum) Cool olayım diye kendini beğenmiş, egolu, artist bir tavır sergilemesi asla çekici değil. kendini kandırsın dursun.
Beni gerçekten seven , neyi sevip neyi sevmediğimi bilen, bir bakışımdan bir göz suzuşümden ne demek istediğimi anlayan , gerektiğinde benimle çocuk olan gerektiğinde ağlayan birisinin yanında. Tabi bulan varsa bana da getirsin
Dinleyen, kadının fikirlerine değer veren, aşırı tepkiler vermeyen erkekler güven verir. Kadın içinden der ki her şeyi paylaşabileceğim bir adam var hayatımda. Dolayısıyla güvende hisseder.
Ondan baskasın gozu gormeyen erkegin yanında kendini iyi hisseder.. onunla her anını gecirmek isteyen erkek olmalı onların hayatında hep arayıp veya mesaj atıp -nerdesin askım..-burdayım askım muhabbetini yapmamız gerekiyo oyle yani 😅
gerçekten aşk ile bakan güçlü onunla ilgilenen erkekler ile güvende olacaklarını düşünüyorum
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(36-45)
+1 yıl
Tabiki sexsi ve yakışıklı adamların yanında yani azgın adamların yanında kendilerini daha iyi hissederler içten içe beklediklerı bu çünkü belli etmezler
En İyi Cevaplar