Erkekler, sevdiği kızın yanında daha rahat mı olur ya da ondan çekinir mi, nasıl olur?

Şimdi aslın da şöyle ki merak ettiğim şey bu eğer bir erkek bir kızın yanın da utanma dan herşeyı anlatıyorsa bu onu arkadaş olarak mı gördüğünü gösterir ya da hoşlandığı için mi?
Ya da bir erkek utanır mı ve hoşlandığı kızın yanın da herşeyi anlatmaz ve daha tedirgin mi olur?

Erkekler, sevdiği kızın yanında daha rahat mı olur ya da ondan çekinir mi, nasıl olur?
Cevapla