Anneler gününde yani yarın sevgilinizin annesini arayacak mısınız?

Arayacaklar ne diyeceksiniz?
Sizce ben aramalı mıyım? Çok heyecanlanıyorum:). Sevgilimle bir yıldır birlikteyiz annesi beni tanıyor ama tanışmadık. ikimizin de birbirimizde numarası var sizce ne yapayım? gelin olarak falan değil sadece anne olduğu için böyle bir oğul yetiştirdiği için teşekkür anlamında falan?
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
aradım başta kim olduğumu anlayamadı, sonra anlayınca ayy çok heyecanlandım falan dedi güldü çok hoşuna gitti :)) sevgilim çekip göndermiş kızım diye kaydetmiş beni :) çok mutlu oldum uçtum bugün ehehe :)
Anneler gününde yani yarın sevgilinizin annesini arayacak mısınız?
Cevapla