Keşke hiç sevgilim olmasaydı dediniz mi? bir bakarmısınız çok kafama takılıyo bu konu.?

Evleneceğiniz kişi için illa geçmişinde kimse olmasın diye mi düşünürsünüz bazen bakıyorum sevgilisi olanlara kirlenmiş gözüyle bakılıyor tamam olmasa daha iyi ama insan gönlünü birine kaptırabiliyor. Hayatımda 2 sevgilim oldu. El ele tutuşma sarılmanın haricinde bişey yaşamadım. Bu ileriki evliliğimde sorun olur mu sevgilisi olanlara niye kirlenmiş muamelesi yapılıyor? Keşke hiç sevgilim olmasaydı çok kafama takılıyo bu konu :(
Keşke hiç sevgilim olmasaydı dediniz mi? bir bakarmısınız çok kafama takılıyo bu konu.?
Cevapla