Her şeyin yaşandığı bittiği aşk mı daha çok kanatır yoksa yarım kalan aşk mı?

Sol yanınızı ikiye böldüğünüzde bir köşesinde iyisiyle kötüsüyle yaşanmışlıklar var. O güzel günler unutulmayan anlar. Belki ilk öpücük belki de alınan ilk hediye. Bir daha asla tekrarı yaşanmayacak olan toz pembe hayallerin yanılsaması. Diğer köşesinde ise hiçbir zaman tam olarak kavuşamamış olmanın verdiği iç burkulması ve kalp acısı nefesinizi kesercesine yalnızlığınızın üzerine geliyor.
Her şeyin yaşandığı bittiği aşk mı daha çok kanatır yoksa yarım kalan aşk mı?
Her şeyin yaşandığı bittiği aşk mı daha çok kanatır yoksa yarım kalan aşk mı?
Cevapla