Ben 34 yaşında 3 çocuk annesiyim. 14 senelik evliyim... En büyük oğlum 12 yaşında, onun küçüğü kızım 3 yaşında... En küçüğü de henüz 9 aylık bir bebek...
3 yaşındaki kızım doğduğundan beri eşim ayrı odada yatıyor. Benimle beraber olmak istediğinde yanıma geliyor, sonra tekrar uyumak için ayrı odaya gidiyor. Bu durum benim çok çok zoruma gidiyor, kendimi kötü hissediyorum.
Nedenini sorduğumda “alıştım ben buraya, senin odanda bebeğin yanında uyuyamıyorum” diyor.
Ben kolay kolay kavga etmem en sonunda patladım ve “böyle olmaz ayrılalım” dedim... Ama adam beni dikkate bile almıyor, hiç iyi değilim Güzin Abla.
3 yaşındaki kızım daha annesiyle babasının aynı yatakta uyuduğunu görmedi. O çocukların odasında yattığı için kızım ve bebeğim de benimle kalıyor. Ben de artık bana dokunmasına izin vermiyorum. Lütfen bana yardım et lütfen
3 yaşındaki kızım doğduğundan beri eşim ayrı odada yatıyor. Benimle beraber olmak istediğinde yanıma geliyor, sonra tekrar uyumak için ayrı odaya gidiyor. Bu durum benim çok çok zoruma gidiyor, kendimi kötü hissediyorum.
Nedenini sorduğumda “alıştım ben buraya, senin odanda bebeğin yanında uyuyamıyorum” diyor.
Ben kolay kolay kavga etmem en sonunda patladım ve “böyle olmaz ayrılalım” dedim... Ama adam beni dikkate bile almıyor, hiç iyi değilim Güzin Abla.
3 yaşındaki kızım daha annesiyle babasının aynı yatakta uyuduğunu görmedi. O çocukların odasında yattığı için kızım ve bebeğim de benimle kalıyor. Ben de artık bana dokunmasına izin vermiyorum. Lütfen bana yardım et lütfen
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar