Yanlızlık belli bir yaşta bazen sıkkınlık verebiliyor ama insanların ilişkilerini gördükce bazen şükür halime diyorum izmirde sahilde yürüdüğüm zaman birisini bazen cok isterim ama bile bile lades demeye lüzüm yok gibi ayrıca yanlzlığında iyi tarafları var diye düşünüyorum
Sevgilim yanımda olsa dahi yalnızlığımın üstünden sarabiliyor ancak. Bu güne kadar her yaramı yalnızlığımla sardım, cildimin üstünde bir cilt daha var gibi. Herhangi bir insanın bunu aşabileceğini sanmıyorum.