Sessiz kalınca mı özler belki ama acı cekiypr demezmi🥺 yoksa mutlu olduğum fotoğrafları görünce ?

Sevgilimle ayrıldık kötü sebepten değil çocukluk yapıp numarasını silmek veya engellemek istemiyorum Bir çok kişi sessiz kal özler diyor bir çok kişi mutlu göründüğün paylaşımlar yap diyor sizce hangisi daha çok özletir? sessiz kalsam acı cekiyor dermi?
Güncellemeler
+1 yıl
Doğru diyorsun yok aramam zaten ama ben resim felan paylaşsam beni merak etmez nasıl sa mutlu der 😬
Sessiz kalınca mı özler belki ama acı cekiypr demezmi🥺 yoksa mutlu olduğum fotoğrafları görünce ?
Cevapla