Dışarıda mutlu çiftleri gördüğünüz zaman iç çekerek "benim neden yok" diyip imrenerek baktığınız oluyor mu?

Dışarıda mutlu çiftleri gördüğünüz zaman iç çekerek benim neden yok diyip imrenerek baktığınız oluyor mu?
Sap mıyız gençleeerr?👻😂

(insan içten içe bir burukluk hisseder yav o kadarda ruhsuz gezmiyorsunuzdur herhalde😀)
Dışarıda mutlu çiftleri gördüğünüz zaman iç çekerek "benim neden yok" diyip imrenerek baktığınız oluyor mu?
Cevapla