
(insan içten içe bir burukluk hisseder yav o kadarda ruhsuz gezmiyorsunuzdur herhalde😀)

Onlar acizleşmenin yeryüzü sembolü olabiliyorlar, aşağılık bir tutkunun ve zayıflığın ve alışkanlığın peşinden ilerliyorlar akıllarını yoksayarak, onlara ancak acımayla bakabilirim ve bir derin tiksintiyle, kişi kendisine tahammül etmeyi öğrenmelidir ve kendisiyle bir başına kalmayı, tüm diğerleri olanlarda bir ölçüsüz bozulma hüküm sürer, onların her birini bu gerçekle görürüm ben.
Benimde hayali olarak var evde masada yemek yerken onun icinde koltuk koyuyorum bardak koyuyorum okadar kotu durumdayim. Sevgilileri gorunce eve gider 2saat aglarim isterim olmaz istemem olmaz hep reddedildim sevdiklerim bakmadi bana en cirkin kiz bile...
Evet imreniyorum ve içimden dualarımı ediyorum Allahıma, zamanı var demekki Sen benim için en iyisini istersin ve o zamana kadar bana sabır ver diyorum 😌😌
Ben en çok çalışırken kiskandigim çiftler oluyor bir kan alma işleminde bile acımayacak aşkımın canı dimi diyenlere özellikle de😈
Cevap
54Cevap
Öyle bir hayal kırıklığı yasamiyorum. Herşey göründüğü gibi olmuyor. Yakın dostlarım var evli. Mutlular. Onlar adınada mutluyum. Bir gun olur. Acelem yok.
Yo bakmadım benim de var ❤️
Fake olan ne?
Ellerimiz mi güldürme beni 🤣🤣
Şu durgun halimi hayata karşı sessizliğimi ve insanlardan uzak kimsesizliğimi kimileri bencillik kimileride tembellik sanıyo bilmezler ki KUL yorgunuyum ve samimi bulmadıgıma elim gitmiyor ne aşık olunacak çok insan varda aşık kalınacak insanı bulmak zor
Kimsenin hayatına imrenmem, yaşanmışlıklar yeteri düzeyde o nedenle sadece tebessüm ettirip eskileri hatırlatıyor...
Geçen AVM'de bu hissiyata büründüm. Kendimi rahatlatmak için dedim ki neyse ki aşklarda bitiyor belli süreden sonra dedim. Bir baktım 70 yaşında teyze ve dede el ele :D
Yalan söyleme gereksinimi duymuyorum. Elbette oluyor. Bilhassa mutluluklarını milletin gözüne sokmayan ama kendi aralarında samimi şekilde yaşayanları yakaladığımda tebessüm ediyorum.
Yok ya ruhsuzluk değilde kafa dinginliğini seviyorum sevgilim olsa ne olacak ki olmayınca ne kaçırıyorum bilemedim bak şimdi ben karlıyım hani ya da hesabıma öyle geliyor 🤣🤣🤣🤣
Birbirine gerçekten sevgiyle bakan çiftler gördüğümde içimden “Allah mesut etsin, bana da nasip etsin inşallah “ diyorum. Ee azıcık içimiz gitmiyor değil, insanlık hali 😊
Aslında böyle sevgilerinden emin olduğum insanları gördükçe keşke benim de olsa diyorum.(yapma saçma ilişkiye no)
Çok azda olsa arada oluyor o his
https://www.youtube.com/embed/iYFZ10XI1M4Yokya hoşuma giden cift denk gelirse allah ayırmasįn başa kadar versin diye icimden onlara güzel dualarimi yapiyorum daha cok mutlu olsunlar
Çok çok eskiden belki, artık böyle bir hissim yok çünkü yalnızlığın verdiği huzur, hiç birşey de yok...
Hayır; tam tersi, mutlu oluyorum çünkü "Ah ne güzel! Bugün de birbirlerinde mutluluğu bulan bir çift insan gördüm." diyorum.
Saplikta Nirvanayi yaşıyorum, az daha bu şekilde ilerlersem level atlayabilirim fakat dışarıda görürsem mutlu bir çift iç çekmem, umursamam 😲
Cunku sen bir umursamaz aslansın 😂😂😂
Hakkın övün 😂😂
Yalan yok oluyor ama kiskanclik gibi degil o ciftlerin mutlulugunu gorunce de mutlu olabiliyorum
Cidden ya bu ben. Bir de eleştiri yapıyorum içten içe
ben kıza bakıyorum genelde lan bu karı bile sevgili yapmış diye
Yo hic oyle seyler hissetmiyorum. Ruhsuz da degilim. 😂
Bazıları çok güzel görünüyor imreniyorum gerçekten 😇
Yokken imrenmediğim gibi, varken de göze sokmuyorum..
Mutluluk taklidi yapmak zorunda olmadığım için halime şükrediyorum bahsedilen çiftleri gördüğümde
İnanasım gelmiyo ki imreneyim:/ Gerçekse de mutluluklar, ne deyim.
Ben aşk değil seks adamıyım çiftlere degil direk hatuna odaklanırım
Sevgilim yok ama kimseyi kıskanmam çünkü aç değilim daha önce onların yaşadıklarının kat kat fazlasını yaşadım. B. ktan iki sevgiliyi kıskanmam yani😄
Evet oluyo sevgiliye değil herkese verenjn olur evlilige cok
Evet bazen iç çektiğim oluyor ama şu an halimden memnunum 😂
Eskiden çok yaşardım artık ohhh be dünya varmış diyorum insanlar yiyişiyor dışarıda 😀
Şu aralar böyle iyi 😎
(N'apalım kendimizi avutuyoruz 😔😂😂)
Kendimi hep birkaç seneye geçer diye teselli ediyorum mxjshxgje
Benım neden yok demıyomda imrendiğim çiftler oluyor yani sapım hemde kadrolu 😂😂
Bugün dizi izlerken tatlı bir cift vardi tatli atışmalar yemek falan yapıyorlardi valla bir iç geçirmedim değil ya😃
Hayır. Evlilik de dahil 3-5 ay sonunda hiçbir ilişki de insanlar mutlu değildir.
Bazen oluyo şimdi yanımda olsaydı bizde Böyle gezerdik diyorum
Evet çok oluyor bana malesef sağ solu yumrukluyorum bazen elimden baska bisey gelmiyo :)
Çok güzel çiftler var Maşallah imrenmemek elde değil
Mutlu bir evliliğim var cok şükür Allah herkese iyi eş nasip etsin
Ara sıra ama sahte birliktelikler sende yalnız olmayı tercih ederim
Ben hep nakıyom yarım bırakanlar saolsun
Allah mutlu etsin diyorum
Çift ama yaşlı olanları. Oldum olası hayranım 🙂
illaki oluyor olmazsa bir sorun vardır zaten
Hayır hiç öyle düşünmedim. :)
Galiba ruhsuzum.
Birbirlerine uygunlarsa Allahım ayırma diyorum..
Evet sapım mutlu değilim bu halden ama djedjenf
"Benim neden yok demem" ama imrenirim.
Yok ya ben böyle iyiyim 😂
Oluyor valla. Yalan yok. :D
Benim hergün yaşadığım bir durum.
öyle demiyorum ama imreniyorum
İmrenmiyorum iğreniyorum
Ağlamak geliyor içimden
Hayır kismet der geçerim :)
Hayır istersek bizimki de olur neden imrenelim 😁
İstediğin zaman olması mesele değil, doğru ilişkiyi bulup o samimiyeti yakalayabilmek mesele:)
hiç oralı olmuyorum :)
Olmaz mı ya sap kaldım sap🙈
Yok buruklugum olmuyor
Öyle bir duruma girmedim hiç.
Oluyo olmazmi ama bu yüzden de biri bulunmaz ki
Nasıl bir yıkıksınız acep
malesef :( içten içe burukluk yaşıyorum bazen.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar