Şu anda fikrimi söylersem kesinlikle olmam derim dile kolay çünkü herşey. Ama gelgelelim gerçekten başımıza böyle birşey gelse ve o durumun içinde olsak, belki çok âşık olucaz belki çok acı çekicez ve vazgeçemicez bilemiyorum. Bir şeyi yaşamadan asla ne olur bilemeyiz, uzaktan yorum yapmak kolaydır her zaman ama büyük konuşmamak gerek. Tek temennim, inşallah öyle bir durumun içine düşmem.
Burada şu beraber olmam diyen kızlar yok mu cidden gülüyorum. Sizi ilgiye alakaya boğsa onda bulamadığımı sende buldum evlenmek istiyorum dese ve bunu diyen erkekte iyi bir aday olsa beş dakika düşünmezsiniz. Üstüne üstlük zafer benim deyip terkettiği kadına karşıda ego kasarsınız bazı hemcinslerimden iğrelti oluyorum istisnalar harici elbet
5
11 Yorumla
Soran
+1 yıl
Genel olarak öyle haklısın da herkes genel değildir herkes bir değildir hayırlısı
Adi üstünde benim için ayrılan kişi sevdiği için değil daha iyisini arayıp bulmak istediği için yapar güvenilir değil doğru değil o yüzden umrumda olmaz yol veririm başkasını silen benide siler
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun kesinlikle katılıyorum bence de abi her türlü 😅
Eğer durum bu şekilde ilerleyip sonuç bu noktaya gelmişse ayrılmak saçma olur. Burada asıl mesele eşi ya da sevgilisi olan biri ile o birlikteliği yaşayıp başka birinin hayatına etki etmek ve bana kalırsa bu büyük bir vebaldir.
2
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Çok güzel düşünüyorsun bence de her türlü ancak bazıları var görür görmez etkilenir takip eder etkilenir tutulur falan filan daha sonra da ayrılır bizim ile alakası yok aramızda bir şey yok derhal direk olaya böyle girmiş 😅
Olamazdım... içime sinmez böyle bir ilişki... hem de güvenemezdim ki beni de biri için terk edebilir her an... hem de ne demişler yuva yıkanın yuvası olmaz...
Satan insan kamuya açık maldır başka bir şey değil karşısındaki yani ardında bırakıp gittiğinde ne büyük yıkıntılar bırakıp gidyor hayaller yıkıyor belkide hayatını karartıyor belli bir süre olsada o yüzden kullanacan :D
EyvAllah sağolasın 😊 Çok çalışmak gerekiyor maalesef hayat şartları hayırlısı 😅Hehehe haklısın yahu deli dolu çocuksu biriyim ben normal halim 😂Çok farkedicisiniz hanfendi 😂
Heheehe içimden geldi ne diyeceğimi bilemedim onu dedim 😂Çok dikkatli de olabilir miş sankim 😂Ricalar matmazel ben de teşekkür eder diğer sorularıma da bekler huzurlu ve mutlu bol neşe ve sevinçli bir ömür dilerim nice yıllara hep birlikte 😅
Yok yahu 😅Çok konuşup sıkmak istemem canını😅 Sorularım sana bağlı olarak değişir kişi baktığı gibi görürmüş güzel gören de var kötü gören de sana kalmış artıkın hih 😂😂amin inşaAllah
Büyük kuş, ağır ateş altındayız. Düşman sayıca bizden üstün. Cephanemiz tükenmek üzere. Hangi cehennemde kaldınız. 😁😂 Kendimi cod mw serisi oynuyor sandım 😊😂🙉🙊
senin yaptığın düz mantık ihanet olarak düşünüyorsun lakin bu hayat düz mantıktan daha farklı işliyor bir çok insan sorun yaşıyor bu hayatta her kez mutlu değil mutluluk peşinde dolaşmaya başlayınca anlayacaksınız
bu hayat: yapmam dediğin her lafı yaptırır yetmez bunu asla yapamam dediğini yaptırır sonra döner bak her şeyi sana yaptırdım der yetmez aldığın ders aynı hataları bir kez daha yaptırır daha büyük bedeller ödeterek sonra döner sana derki sen şimdi erdin oldun az vakit sonra Azrail gelir senin bu dünya ile işin bitti der
ben bu yaşıma kadar çok kadın gördüm çok olay gördüm hangi yolda yürürsen o yoldakiler karşına çıkar yürümediğin yoldakiler karşına çıkmaz asla başına gelmesi için o yolda yürümelisin yani senin başına gelen hadiseler o yolda olduğun için geldi muhatap olduğun insanlara dikkat etmekte fayda vardır bende kadınlar la iç içeyim ve hep mesafe vardır aramızda bir kadın bana güvenip yola çıkmaz asla benimle bu tarz konuşma dahi yapmaz aramızda o denli samimiyet varken
En İyi Cevaplar