Türkiye'de erkekler neden yakışıklı olmadığı için bedel ödüyor?

Kadınların erkekte aradığı tek şey TİP. Her ne kadar diliyle yalan söylese de, başka hiçbir şeye bakmıyor.

Düz ve Basit varlıklar... Tek istedikleri ve bekledikleri şey yakışıklı bir erkek olman.

Bugün bankada benden önce çirkin bir adam vardı, kadın onun işini halletti. Ama yarım ağızla sert sert konuşuyor, suratına bile bakmıyor. bir azarlamadığı kaldı.

Sıra bana geldi yüzüme bakıp aptal aptal sırıtıyor. Arada, işle alakasız sohbet eder gibi konuşuyor. Kibar yapmacık nazik tavırlar...

Çirkin adamın ağzına sııçtı :D Türkiyede yakışıklı olmayan erkek

neden bedel ödüyor... Üstelik bir suçu yokken?
Türkiye'de erkekler neden yakışıklı olmadığı için bedel ödüyor?
Cevapla