Lakin çiftler arasında görüyoruz ki kadın veya erkekten birisi karşı tarafın kusurlarını sürekli dile getirebiliyor. İşte 'sen beceriksizsin, çok sakarsın, konuşmayı bilmiyorsun, kabasın' vs. şeyler dediğini düşünün karşı tarafın size. Böyle bir sevgiliye tahammül edebilir misiniz? Yoksa onu veya kendinizi düzeltmeye mi çalışırsınız?
Benim görüşüm şu şekilde; Eğer beni sürekli rencide ediyorsa ve ben bu durumdan rahatsız olmuşsam bunu karşı tarafa söylerim. Hala aynı hareketleri yapmakta ısrarcı oluyorsa 'olmuyormuş' diyip helallik isteyip ayrılırım :)
Ne düşünüyorsunuz?
Kusurlarınızı sürekli yüzünüze vuran birisi sevgiliniz olabilir mi?
Yüze vurulacak bir kusursa, onun benimle devam etmesi bana bir armağandır. Misal kabaysam ve sürekli bunu dile getiriyorsa bence ilişkiyi gözden geçirmeli. Böyle bir adamla neden birlikteyim diye.
Velhasıl kelam, kusura göre değişir. Bazen haklı yere yüze vurulur. Bazen de kişi kendini bilmez, düşünmez ve yerin dibine sokar.
Bana kusurlarımı yüzüme vuran değil, kusurlarımı kapatan birisi lâzım. Sevmek kusur aramak değil, onun kusurlarını kapatmaktır. Önce güzel bakmayı öğrenmeli, ondan sonra sevmeyi bileceksin.
Sevgi herşeyden önce sevdiğinin hatalarını onarmak ve beraber hayat yolunda ilerlemek demektir. Bu sebeple sürekli hatamı yüzüme vuran biri onarmak yerine yıkmak peşindedir. Bu tip biri sevemez ve insandan sayılmaz.
Hayır olamaz tahammül edemem zaten bir Karadenizli olarak ayrı bir asabiyim. Direk postalarim yani beni olduğum gibi kusurlarim ile beraber sevemeyen bir insan hayatimda olmamalı. Sonuç olarak kimse mükemmel değil ve hepimizin kusurları var.
Herkesin için de verilen öğüt öğüt değildir derler. Bu sebeple yüze burmak hatadır. Sen böylesin demek yerine böyle yapsan daha iyi olur demek daha iyi. Hem teşvik eder. Hem de kalp kırmaz açıklayıcı olur.
En İyi Cevaplar