Eski sevgilisinin arkasından erkekler mi daha çok kötü konuşuyor kızlar mı?

Birlikte geçirilen güzel günlere saygısızlık yapan, kuyruk acısı hala geçmemiş olan kişilerin başvurduğu bir yöntem eski sevgilinin arkasından atıp tutmak. çamur at izi kalsın mantığı ile hareket ederler çoğu zaman.
Eski sevgilisinin arkasından erkekler mi daha çok kötü konuşuyor kızlar mı?
Güncellemeler
+1 yıl
Süper soru çok teşekkür ediyorum 😊🙏🏻
Güncellemeler
+1 yıl
Güncell
Eski sevgilisinin arkasından erkekler mi daha çok kötü konuşuyor kızlar mı?
Cevapla