Eski sevgilisinin arkasından erkekler mi daha çok kötü konuşuyor yoksa kızlar mı?

Birlikte geçirilen güzel günlere saygısızlık yapan, kuyruk acısı hala geçmemiş olan kişilerin başvurduğu bir yöntem eski sevgilinin arkasından atıp tutmak. çamur at izi kalsın mantığı ile hareket ederler çoğu zaman.
Erkekler galiba 🤔
Erkekler galiba 🤔
Eski sevgilisinin arkasından erkekler mi daha çok kötü konuşuyor yoksa kızlar mı?
Cevapla