Birlikte geçirilen güzel günlere saygısızlık yapan, kuyruk acısı hala geçmemiş olan kişilerin başvurduğu bir yöntem eski sevgilinin arkasından atıp tutmak. çamur at izi kalsın mantığı ile hareket ederler çoğu zaman.Erkekler galiba 🤔
Eski sevgilisinin arkasından erkekler mi daha çok kötü konuşuyor yoksa kızlar mı?
keşke kendı saçma sapan ahlaksız laflarınıza annelerınızın adını geçirmesiniz erkek veya kız anneye küfür etmek nedir yani birbirinize edin çok ediceksenizde
Onca guzelliklerin/yasanmisliklarin hatiri var... Hayatinda ilk defa sevilmeyi hissetiren biri hakkinda nasil kotu konusulur anlamiyorum. Hic konusma daha iyi.
Sanki cogumuz sevigiliyken de cok dikkatli konusuyoz ya? Peh peh.. tomruk geldik odun gidiyoz :)) O diil de biz erkekler sadece arkasindan degil cogu kez onunden de pek iyi konusmuyoz ki :(
Bunun cinsiyetle degil de karakterle alakalı oldugunu düşünüyorum. Cok sevdigim bir yazar şöyle der; sevdigin insani birlikteyken değil ayrildiginda tanırsın. Ben hep kendime yakışanı ve onunla geçen zamanimin hürmetine arkasindan tek bir söz dahi sozlemezdim.
Adam olan eski sevgilisinin arkasından ne olursa olsun konuşturtmaz. Ne diyecek *eski sevgilim çok orospuydu* - *ee birader sen de pezevengi miydin?* diye sorarlar adama
En İyi Cevaplar