AI Persona’ya Sor
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
157Cevap
2.050 TL az bir para değil.
Bence bilerk konusunu açmamış.
O para senin hakkın. Istemelisin. Degersiz dusuncelerini umursama. Versin parani.
Alırken utanmamış sen neden isterken utanıyorsun adam olsa utanacak biri olsa zaten istemeden getirirdi senin yerine ben geriliyorum
Para gelirde giderde mevzu değil ama daha acısı 2 yıl içinde bu adamı tanıyamaman bence buna üzül paraya değil
Niye ayıp olsun ki direk telefon aç veya mesaj at borcunu ne zaman ödiceksin de benimde ihtiyacım var biran önce ödemeni istiyorum de
Milletin mezhebi ne geniş... Ölsem isteyemezdim ben olsam...
Neden ayıp olsun? Onun şuana kadar vermemesi ayıp hemen işte doğrusu vereceğini sanmıyorum parayı vermezse annesine babasına söyle
Bana borcun vardı aslan parçası senet mi yapalim yoksa farklı yollar mı deneyelim de bakalım
😂 ...
Ne olursa olsun , öyle bir meblayı düşünüpde vermemesi onun karaktersizliği...
bir dk , ayrılırken öderim ne demek lan
Borcunu hatırlatıcı bir mesaj at , bunda ayıp yok, hediye olsa istenmez ama borç istenir ,
O vermiyor rahatsızlığını hissetmiyor ayıp olmuyor da sen isteyince mi ayıp olucak? İste tabi
Zaten isteyenlerin en büyük özelliği, isteyebiliyorsa geride veremeyeniliyor, isteyemeyende borcla yasıyamıyor
Ne olacak ya almasını biliyorsa ödemesi lazım söyle.
Döve döve geri alırım o parayı 2.050 lira borcmu verilir
Yoo niye ayıp olsun kendi paran sonuçta ve vericem demiş direk iste
Kaç ay sevgili oldunuz.. abi para için mş aevgili oldu düşüncesi geldi birden bana
2 sene beraber olduk 9 ay önce oldu bu muhabbet
Uzun bir süre sadece para için değidlir öyleyse.. peki senin bu insanın borcunu ödeyeceğine dair inancın var mı
kıyamıyorum ama beni sebepsiz terkedip hergün başkalarıyla eğlenip parayı yemesi zoruma gitti.
Hayda... Ben olsam bende tedirgin olurdum.. ğzülme vardır bir hayır paranı almaya çalış
Verirken nasıl aldı utanmadı ise. Vermektende utanmasın. Hele sen hiç utanma trip atarsada yeme. En azından yarısına fit ol yarısınıda helal et
Saçmalama. Sen istemesen de ödemek zorunda.. Borçlu ölen kişi mezarda borcu ödenene kadar kabir azabı çeker. Ne zaman borcu ödenir o zaman durur azap.
Borcu istemek ayip degil vermemek ayip ayrica ayibi sen degil o yspacak emin ol
Paranın miktarı az değilki istemelisin kesinlikle sonuçta sende yerden bulmuyorsun parayı
Ne biçim adam lan o, isteyeceksin tabiki biraz gururu olsa istemeden gönderirdi
Borcunu ödersen sevinirim de ara kendi utansın yani üstüne çöreklendiği için
Arkadaş benim bildiğim erkek kıza borç verir şimdi işe kızlar erkeklere borç veriyor bie böyle rast gelmiyor
“Borcunu arkadan vererek mi ödersin yoksa nakit elden mi? ona göre takmayla gelcem” de mdmddkdkdk
Bence o para gitti, hem neden verdin ki başkasından alsaydı ya
Bu ilişkilerde cok hassas bir konu sanırım, daha hiç sevgilim benden borc istemedi
Komik değil ama. Ver la babamın paralarını diye masaya yumruk at.
Sen böyle utana sıkıla düşünceyle alamazsın o parayı
Şimdi mutfaga gidiyorsun dolabı acıp bir bardak soğuk su içiyorsun. O para gitti
Neden ayıp olsun. İstemelisin. Borcunu öde lütfen de
Valla kardeş iste. Ben isteyemedim. Ama sen iste. Böyle insanlar icin degmez ilerde cok pisman olursun. Ayni durumu yasadim.
Vermez ki
Dekont var diyon da havale mı ett8n hesabına
ewet
Muhaptap olmak istemessen ortak bir arkadaşınıza söyleye bilirsin
Bu nokta da öylece kalınır bir bok yapilmaz. Istesen eski duygular var, istemesen yeni duygular. Iki arada bir derede tamamen duygusal bir durum... En iyisi boşvermek...
Üstüne bir bardak su içilir
benim başıma benzer bir olay geldiği icin söylüyorum.. istesen de karaktersiz olduğu icin vermez istesen de tamam der ortadan kaybolur
Millette ne manita lar var be ne ayıp olacak işte tabi
Parayi senle harcamadiysa utanma iste para kolay kazanilmio
Bununla cinsellik yasamismiydin
Niye ayip olsun iste tabi ki ödrmezse onun ayibi az bir miktar degil ki 2bin
O parayı unut. Karakterli olsaydı ne yapar eder ayrılır ayrılmaz verirdi.
karakterli olsaydı verirdi şimdiye kadar. Kadınlardan para isteyen ve alan erkeklerden nefret ediyorum
Çok ayıp verilen hediye borç geri istenmez bütün kadınlar böyle der
Borçla hediye aynı değil, borcun yanına hediyeyi koyup da yumuşatmaya çalışma
Dolanrıcılıgı meslek yaptı kadınlar
pardon? parasını alamayan benim kim kimi dolandırıyor?
Havalar da soğuk ama soğuk su getireyim mi ister misin?
:(( uf be
Neden yaa iyi gider için yaniyordur simdi senin 🤣😂😃😀
sorma sorma
Sormuyorum zaten durum belli 🤣😂😁😃😀
uyuz uyuz gülme ya :/
Tamam tatlım gülmüyorum😀 neyse ben sana kiyamam soguk suyun yanına bir de sıcak kahve ısmarlarım dengelenir.
saol düşünceli adam
Ne demek be hatun senin giden paranin yaninda bir kahve kaç para ki :P offf yaa lanet olası çenem 😂😁😃
hatırlatıp durma bea içim sızlıo :/
Tamam be bebeğim. ne demiş konfiçyus " deneyim hayatta yenen kazıklarin toplamıdir" bu hayatta hep kazanamazsın bazen kaybetmek de hayata dahildir. Bu kadar takılma. O zaten adam olsa oder borcunu
inşallah öder
Odemezse odemezsin o odemezse ben sana kahve ismarlarim sorun kalmaz :P
kahveyle unutlacak bir para değil ki :D
Kahvenin yanında ikram olarak sunduğum benim tatlı muhabbetimle unutursun o zaman 😀
O zaman bu durumda seni ne soguk su ne de kahve kesmez yeni tatlarla tanıştırmak şart 🤣😂😃😀
O taraftaki soru kaldırilinca brn de buraya geldim
Ulke ne hale geldi beee vay anasına
Yani insanlık gereği verdiğin bir borc bu. Karakter sahibi bir insansa borcunu hatırlat zaten belli olur. Vermemek için para göz diyebilir sana bunları yutma.
İste almışsa öder, benimde almışlığım oldu.. Öder merak etme.
Şerefi varsa şu ana kadar vermeliydi. O vermemekte utanmıyorsa sen hiç utanma
Ne ayıp olcak borç aldığın parayı ne zaman ödeyeceksin yaz
O isterken ayıp olmamış sen niye istemeyesin ihtiyacım var de iste
İste tabi
Senin bana borcun vardı ne zaman vereceksin de gitsin
Üstüne yatmış. Senin istemene gerek yok. Adam olsa zaten verirdi şimdiye. Hiç utanmana gerek yok iste
Benimle çıkar mısın :) 2050 TL borç vermek şartı ile
komik
Komik :) degilki yinede teklif var ısrar yok
Geri ver paramı derim be ne dicem
aldıysa da geri ödemeli demekki sorumsuzmuş
iste hemen sen bağış yapmadın sonuçta ona
Keşke hiç borç vermeseydin ben 100 TL vermiştim ayrıldıktan sonra içime dert oldu verecek mi vermeyecek mi diye Neyse vermişti eminim geceleri uyuyamıyorsun Dur ben de senin durumuna düştüm
Bu ülkenin enayisi sen misijn ara iste paranı deli misin
bir tanem senin gibiler bna niye denk gelmiyor. Bn verirdim
Elinde dekont var. Sux duyurusunda bulun
Kardeşim evliler boşanırken onca senelerin borcunu ödüyorlar mı? Hayır. Sende sevgiliyken vermişsin kötü olunca isteyemezsin.
Eğer numarası varsa ara ya da mesaj at bence ve direk söyle bana borcunu ödeyecektin galiba unuttun diye 😁
Niye ayıp olsun iste vermem filan derse dava aç
dava giderleri daha cok tutar 😂😂😂
😂😂Olsundu tazminat ile kapatırsın
@scorpiongirl429 niye takipten attın ya😏kız kızmısı evde oturur dedim diyemi🤔ben onu esprisine dediydim😁
Kibarca iste ama sanmıyorum veri versin
Kurtardın mı parayı
malesef
Geçmiş olsun
Ayıbı o yapmış sen değil
Bende bir o kadar verdim ama istememiştim
ben soke soke alirdim