Sevgilim benden soğuduğunu nefret ettiğini ve sevmediğini söyledi öfkeyle söylemiş olabilir mi?

2 gün öncesine kadar tartıştık uzak dur benden dedim tartıştık senden nefret ediyorum dedi engelledi ertesi gün tekrar barışmak için mesaj attım affetmeyeceğim seni dedi ama sonra barıştık aradan 2 gün geçti yazma istemiyorum dedi ve konuşmayı bitirdi 2 gün peşinden koştum sevdiğimi özlediğimi söyledim yapma böyle diyerek uzaklaştı birazda kötü davrandı numarami silmedi en son ben heryerden sildim en son instagramdan yazdım soğuduğunu ve sevmediğini özür dileyerek söyledi ben onu çok özledim 15 gündür konuşmuyoruz sizce intikam mı alıyor uzak dur demem zoruna mı gitti yoksa gerçekten sevgisi bittimi?
Sevgilim benden soğuduğunu nefret ettiğini ve sevmediğini söyledi öfkeyle söylemiş olabilir mi?
Cevapla