Görsel et yığını gibi, çok itici geldi. Her neyse... Aklıma direk iki ihtimal geldi elbette. Birincisi araştırmaya katılan kadınların olaya madara olarak yaklaştığı ve ciddiye almadıkları elbette. İkinci ihtimal ise şuydu. Kaslı insan ne yapıyordur, elbette spor. Çünkü kendiyle barışıktır, azimlidir kararlıdır ve bence biraz da olsa içe dönüktür. Hatunları etkilemek için uzun uzun konuşmasına gerek yoktur açıkçası. Bu yüzdendir ki bence soğuk yapıyorlardır. Yaratılış itibariyle hanım kızlarımız sevilmeyi, okşanmayı, güzel sözü sevdiği için elbette fiziğiyle ele geçiremeyen göbekli beylerimiz onları tatlı dilleriyle tavlamayı başarıyor olabilirler. Yani bir yerden kısan Allah bir yerden veriyor. *-* Bana gelince; hayatımın hiçbir evresinde göbeğim olmadı, sanırım ama bir ara balık etliydim ki - hanımda favorim balık etlilerdir- Kendimle barışık olmaya gayret ediyorum ve bunun da yolu spordan ve derslerde alınan yüksek notlardan geçiyor bana göre. Dersler yerine spora yöneldim ve onunla mutlu oldum, hep bir yanım eksik kaldı kısacası. E hal böyle olunca da, bir zahmet bana da kendine bakan, spor yapan erkeklere bakmak düşsün, göz var nizam var. :DDDD
Kilo olarak orta halli, biraz göbekli erkek daha çok seviliyor orası doğru. Sabahtan akşama spor salonundan çıkmayan birini kim ne yapsın. Belki görüntü olarak güzel duruyor olabilir ama kadınların tek aradığı şey dış görünüş değil. O sadece listedeki 131262537 özellikten 1 tanesi 🙂 Daha önemlisi kişinin karakteri, oturup kalkmasını bilmesi, yemeyi ve gezdirmeyi bilmesi, olgunluğu vs vs.
Bu kadar düşük yağ oranı natural görünmüyor, Steroid kullanan bu tarz erkeklere zaten kadınlar yaklaşmasın. Agresif ve bağımlı olmaya elverişli kişiler ayrıca dışı 20 içi 40 yaşındadır. Vücut geliştirme dediğin normal besinle yapılırsa yararlı
Göbekli tercih edenler, Ya hayalinizdeki erkeği tabir etmekte yeterince başarılı değilsiniz, ya da kocasının göbeğinden şikayet eden ÇOĞUNLUK siz değilsiniz. Ben şahsen göbekli bir erkeği yargılayamam bu onun tercihi fakat, ben bir ömür beraber geçireceğim adamın "kaslı" değil de FİT olmasını isterim. Zannımca kadınlar kas yığını erkeklerle evlenmek yerine "kassız" erkeklerle evlenmeyi tercih ediyor, fakat bunu yanlış tabir ediyorlar... Kassız ve göbekli erkek aynı şey değildir!!! Kassız normal bir erkekle göbeğini dike dike yürüyen erkek arasında çoook fark vardır.. Ben göbekli erkek istemem çünkü, birlikte yapacağımız sosyal aktivitelerde, giyim kuşamda, sağlık konularında, yatakta ❤️, pek de hoş olmaz diye düşünüyorum.. "Ben göbekli erkek isterim" diyen kadınları samimi bul-mu-yo-rum.
Bence sacma benim gordugum kizlar genelde hep gobeksiz kasli fit erkek seviyor kas olmasada fit seviyor taş gibi olsun istiyor kadin cirkin sisman bile olsa cogu fit erkek istiyor bence hic samimi degil yalaaan soylemisler 😂😂😂 biz de yedik erkekler fit olun fit sismana bakmiyor bu kizlar zayiflamakta zor ya kendimden biliyorum 😅
Yani, şu resim gerçekçi mi? Normal hayatta kaç tane böyle kadın ya da erkekle karşılaşma ihtimalimiz var? Herkes eve ekmek parası götürme derdine düşmüş...😏😏 Tüm insanlar da spor salonuna gitmediğine göre. Bence bu saptamanın doğruluk oranı yüksek.
Göbekli erkek figuru genelde zengin kişileri temsil eder. Paralı adamların peşinde koşan kadınların yeni bahanesi olabilir bu.
Kaslı erkekler genelde ya sporcu ya da mankendir o yüzden pek güvenilir bulunmazlar. Bu yuzden kaslı sevmemelerini anlayabilirim ama gobek seviyorum diyenler inandırıcı değil. Gobek demek sağlıksız vücut demektir çünkü
türk erkeklerini herkes aşşalıyor onlar bizim milli değerimiz alın sevin onları başka öyle erkek bulamassınız kimse türk erkeği gibi olamaz dışarı ülkeler türk erkekleri için ölüyor bizim kezbanlara bak begenmezler
ben de diyorum arada, evet göbekli erkek seviyoruz diye. Maksat karşıdakini havaya sokmak, egosunu şişirmek. yoksa belinin çevresinden yağ fışkıran kadın da erkek de çekici değildir. kimse maval okumasın.
Hafif göbekli iyidir ama en örmlisi bu hafif göbeği koruyabilmek. Zamanla balkona dönüşmesin. TV de birşey izlerken göbeğe kafayı yaslayıp mayışmak güzel oluyor😁
Şu kaslı göbekli muhabbetlerden daha önemli şeyler var bence sevilmesi gereken. Kas olanın beynine az oksijen gidiyor bence işi gücü kas yapmak. Sorsan dünyayı bilmez. Amaaaan önemli olan beyin donanımı yahu
kaslı erkekler şahsen bana çok itici geliyor ya aşırı gösterişe ne gerek var birde yaptıkların da hava atmak için stori çekip atmalar dar kıyafet giymeleri ultra itici ne göbeği olsun ne kası ortası işte.
Ben i kadın olarak açıkçası göbekli birini istemem. Ama bende bir yerde okumuştum kadınlar bilerek göbekli bakımsız erkeklerle beraber oluyormuş erkeğin aldatma şansı olmaz diye düşünüp. Cok saçma bu düşünce
Kadınlar aslında kastan etkilenmediğini anlatmaya çalışıyor.. önemli olan uzun boy, geniş omuz ve zayıf olmaması. Göbek ya da kas çogu kadının takıldığı bir nokta degil
Şu kasa oldum olası şaşırırım. Yediğine içtiğine dikkât edip, yürüyüşle fit olmak varken kas nedir la. Niye boş vakit harcanır ki spor salonlarında. Tabi davul göbeğide olmayacak.
Ya abi sabah sabah bunları neden önümüze koyuyorsun, libido zaten tavan 😏😁😂 Nasıl bir göbek ki o? Bira göbeği mi? Normal mi? Ben doğru bulmuyorum göbeği. Hem sağlık hem estetik açıdan.
Kaybedecekleri birsey yok Digrrleri mukemmeliyetcilik pesinde Göbekli adam kendi halinde ve doğal Espirisel yaklasimlariyoa dikkat cdkiyorlar helal olsun o adamlara
Açıkçası bende önceden tipe bakmıyordum önemli olan beni sevmesi peşimden koşması vs idi. Faaaakaat böyleleriyle birlikte oldukça anladımki birden egoları tavan yapıyor istisnasız. Örn. çocuğun arkadaşları bile ıy bunla ne cıkıon vs diyodu. Her neyse şu an beni hakedecek biri kaslı bakımlı ve yakışıklı olmalı zaten böyle bir sevgilim var şu an. Kilolu erkeklerden uzak duruyorum dışlarıyle içleride doğru orantılı çirkin
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
+1 yıl
Bence sebebi tek benim olsun düşüncesi fit sportif olursa hem adama özgüven gelir hem akbabalara yem olur hafif göbek mükemmel değilsin bana kal der gibi bennnnncceee
O 4 kadından biri olabilirim 🤭 Cılız, sıska ya da kastan yürüyemeyenler ilgimi çekmiyor. Erkek dediğin yapılı olmalı, biraz göbek de olabilir sağlıklı olduktan ve rahatsız etmedikten sonra.
4
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu da demek oluyor ki her 5 kadından 4 ü fitness a ilgi duymuyor spor yapmıyor kendine değer vermiyor. Kendimden biliyorum spora başlamadan önce bende göbekli erkek severdim. Şimdi kendime daha iyisini layık görüyorum.
@asenamorningstar e yani niye kendisi fitken göbekli birini istesin gider üçgen vücut fit erkek ister. İstedim bunu kendim yaşadım. Kendime değer verip iyi bakınca karşıdan da aynısını bekliyorsun kendine iyisini layık görüyorsun.
Bir de şu var ya göbekli erkek tam aile babasını andırıyor aldatmaz mantığı var bence bu sebeple istiyorlar göbekli erkeği. Erkeğin koca göbeğinden alacağın güveni garantiyi kendinden al kndini geliştir güzelleştir sen fit ol güvenin burdan gelsin. Kendine güvenirsen kendine iyilerini layık görürsün
Göbekliler kendini Sevmezken, nadiren seven olur. Evli olanların ise eli mahkum, sevmeyip de ne yapacak. Elindekin de mi olsun. Erkekler bu konu da çok alıngan çünkü.
@buketburcu medya meslekleri birbirine yakın gibi dursa da aslında mentalite farkı olan meslekler sen de haklısın mesela Acun muhabir olmanın verdiği psikoloji ile basari yakaladı.
En İyi Cevaplar