
Bence bitmez, hadi fiziğin bir albenisi var ama üniformalı erkek çekiciliğine katılmıyorum çünkü kim giyse yakışıyor zaten ne farkı var ama fizik öyle değil herkesin üstünde iyi durmuyor.😃
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel

Detayda hiç objektif bakmamışsınız kusura bakmayın. Erkek olarak kendi beklentinizi haklı çıkarmaya çalışmışsınız. Eğer kadın olsaydınız o zaman da "üniforma herkese yakışıyor o yüzden kızların üniforma istemesi normal ama fizik hem herkeste yok hem de zamanla bozulabilir" derdiniz.
Hiç öyle bir sevdam olmadı. Genelleme değil ama bildiğim ne kadar polis asker varsa egolu ve eşlerine hiç sadık değiller. Karakter olmayınca napalım üniformayı?
Fizik sevdam yok hiç bir zamanda olmadı. Zaten ciddi ilişki düşünen birisi fiziği taş gibi olan bir kızla gidipte sevgili olmaz. Ancak anlık zevklerini tatmin etmek isteyenler gidipte bu tür kızlarla sevgili olur, bilginiz olsun.
Onun farkındayım maksat fenomenlerin libidosunu arttırmak.😃
Valla ben teğmenlerden eğitim aldım. Bir çoğu kadındı hepsinden nefret ediyorum. Ayrıca diğer bölüklere düşen teğmenler victoria secret mankeni gibiyken bizim bölüğe hamza diye seslensem sırıtmayacak teğmenler düştü.
Şanssızlık diyelim böyle bir kadın düşse fena olmaz.😃
Gerçekten abartmıyorum mankenden daha güzel dışarıda göremeyeceğin kadınlar vardı. Ama bende şans yok yok hem gaddar hemde bir o kadar erkeksi kadınlara düştüm. Buz tutmuş yerde asker nedensizce 40 dakika boyunca yatırılır mı? Umarım sana güzel şeyler denk gelir askerde :D
Umarım hatta kadın askerler denk gelse fena olmaz.😃
Düşündüğün gibi bir ilişki olmuyor merak etme erkeklerden daha acımasızlar :D Seni kadınlardan soğutabilirler.
Biliyorum yani tahmin edebiliyorum orası öyle şeylere açık olamaz.😄
7 tane kadın gelecek diye bina diktiler, yetmedi karatma uyguladılar o da yetmedi 7/24 ters bakacak şekilde askere nöbet tuturdular. İsterse olsun :D
Cevap
25Cevap
Fizik bir nebze elle tutulur gadası ama üniforma aşkı ne ona anlam veremiyorum
Üniforma bir tek bana çekicilik unsuru olarak gelmiyor galiba🤷♀️ Güzel fizik her daim çekicidir ama
Fazlasıyla göreceli. Yalnızca rahatsız olduğum bir durum var. O da insanların standartlaşmaya başlaması. Tek düze ve birbirine benzeyen insanlar çoğaldıkça, kendine has ve özel insanların sayısı gün geçtikçe azalıyor.
Biter biter. Bende önceden asker sevdalısıydım şimdi o kadar da güzel değillermiş diyorum. Yani hepsi canımız ciğerimiz tabi ama hani zaaf boyutundaydı benmki önceden ama artık o kadar da değilmiş diyorum
Benim uniforma sevdam yok ki. Var ama o uniformayi kendimde gormek istiyorum 😂
Aynen.😄💗
@_saudadee_ hedefin? 😊
En çok jandarma, sonra da polislik.😊 Senin?
@_saudadee_ benim gozum yukseklerde. pilot olmak istiyorum. 15 Kasim'da THY'de Ingilizce sinavina girdim, 3.5 uzerinden 2.0 aldim. Teknik yeterlilikleri olcen bir teste davet edecekler, kisilik envanteri ve psikolojik degerlendirme yapilacak. bunlari da gecersem kurul mulakati var. kurul mulakatindan once IELTS'e girmem gerekiyor. kurul mulakatina kadar gelen adaylari da elemiyorlar genelde. yani elenmesi icin kurum kulturune cok yabanci veya ciddi sekilde Ingilizce konusma problemi olmasi gerekiyor. ben de eger bu surecte basarili olamazsam paem'e ve tsk sozlesmeli muvazzaf subay alimina basvurmayi da dusunuyorum. paem'den helicopter pilotu da olabiliyormussun galiba.. pomem'den olmuyor diye duymustum ama pomem mezunu olup amirlige yukselirse ihtiyac da olursa teknik yeterlilikleri de gecerse herhalde o zaman helikopter pilotu olabilir.. jandarma bana uymuyor, 1.64 boy olmasi lazim diye duymustum. benim 1.60. ben jandarma egitimlerini izlemistim, baya zorlayici. basarili olmani dilerim 😊
THY'nin sınavlarını ben de araştırdım. Hatta geçen aralık ayında alım da vardı ama ingilizcem çok iyi olmadığı için başvurmadım. Yoksa çok istiyorum ama sen de biliyorsun ki İngilizce şart. TSK'da kara havacı olabilirsin. Kardeşim Harp Okulunda. Üst teğmen olunca kara havacılığı deneyecek. Jandarmada da boy sınırı 162. İnşallah senin de kalbine göre olur.🥰
@_saudadee_ Harp okulundan gecebilir belki ama sozlesmeli muvazzaf subay olarak kadin kontenjani olacagini sanmiyorum, bu yil yoktu. helikopter pilotu mu oluyor kara havacilar? iyi dileklerin icin tesekkurler bu arada 😊 senin de gonlune gore olsun 😊
Her yıl bir şeyler değişiyor. Belki yeni alımlarda farklılıklar olur. Sen ucunu bırakma. Evet Kara Haepten mezun olunca Kara Havacılığa geçebiliyorsun ama rütbenin üst teğmen olması lazım en az. Ben se sana çok teşekkür ederim.🥰
Üniformayı seviyorum ama kendim giymek istiyorum. Karşı cinste olmuş olmamış önemsiz.
@Sahip006 Hayır olmaya çabalıyorum.🥰
@Sahip006 inşallah.😊
@Sahip006 Elbette öyle.😊 7 aralıkta sınavım var. Bakalım.😊
@Sahip006 Aslında jandarmayı istiyorum ama Pomeme de başvurdum.
@Sahip006 Jandarma olursa sözleşmeli olacak ama sorun değil. Polislik olursa beklemem sanırım.😊
@Sahip006 Amin. Teşekkür ederim.😊
@Sahip006 Olursa eğer koşa koşa ama kolay değil. En iyi siz biliyorsunuzdur.😊
@Sahip006 Umarım zor da değildir.😊
@Sahip006 Hayır hiçbir sorun yok ama başvuru çok fazla ve sadece 140 tane önlisans bayan alınıyor.
@Sahip006 Bana neden az geliyor?😄
@Sahip006 Ben ilk defa başvuru yaptım. Son 2 yıldır araştırıyorum. Öncesini bilmiyorum.😊
@Sahip006 Amin. Çok teşekkür ederim.
Ben üniformalı erkeklerin, kadınları etkilemeye çalışmasından tiksiniyorum.
- Hayır, bitmez.
- Erkeklerin at gibi kadın sevdası
Uniforma cekiciligi diye bir durum saçma. Ikiside cekilmez.
Hiç üniforma sevdam yok mümkünse karşımdaki adamında fızik sevdası olmasın
Ben kadında açıkçası yüz hatlarına bakarım. Fizik gelip geçici.
Eşim subay valla gelen geçen bakıyor üniforma yoksa bile tıraşından yine anlıyor pilsik karılaaar😂😂
Bunlar bitse başka sevdalar başlayacak. İnsan oğlu doyumsuzdur
bitmez herhalde. güzel bir kızlayım boylu poslu gezerken herkes bakıyor arabayla geziyoruz mecburen
benim fizik konusu ne yazıkki bitmez bu konuda standartlarım var
Evet fizik önemli ama bir zaman sonra başka şeyler de devreye giriyor
Üniforma değişik bir kıyafet insanlar sever swvmeyende var saygı duymak gerekir
Kesinlikle bitmez keşke bitse felan:)
Aynen ya ama şimdi soldaki kadının da fiziği güzel sjsjs gerçi ikisi de aynı kişi😃
Üniforma sevdam yok ki 🙄
Vişne sevdan mı var?😀
Tamam abla😀
Ablam ısmarlarsa içecem sjsjs
Önce kendin iç sonra çocuğa ver o zaman sjdjdj
Karekter sevdamız var
Hiç üniforma meraklısı olmadım.
Hepsi birbirinden itici.
Biter biter :D
Olmadı uniform sevdam ki
Üniforma sevdam yok. Çekici bulmuyorum.
Ömür biter bu sevda bitmez..
Üniformalı erkek sevmem.
Sanmıyorum ama genelleme yapmak doğru değil :)
Fizik kuralları alt üst 😂
Yoo illa özel mevki de olması gerekmez adam olsun
Tabiki bitmez
La bu pahitahttaki avrat değil mi
Üniformalı erkeklerden hoşlanmam
Üniformalı adam geldi hatunnnnn
Valla ben kadın üniformali ise de çok hoşlanıyorum
Çok zor
fizikten ziyade insanlık arıyorum
Bitmezz
Nickinin anlamı ne ütopyalı🤔
"Kavuşma Zamanı"
Kökeni ne, Arapça mı?
Aynen
bitmez
Doğrudur.
Güç sevdası bence
hiç üniforma sevdam olmadı o ne öyle be
Nööööö
Üniforma sevdam yok
bitmez.
Hiç yok bende 😏
Hiç bitmez...
Bitmez hic
Çok seksi vuhu
Kızların baktıkça lez olası geliyor de mi jdjdkdk
Evet ahhaha o kadar seksi kadın içim titredi
Biter
Bitmez 😂
Bitmez bitirmezler
Aynen
Bitmez
bitmez
Branş
Bitmez kanka
İkiside
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar