Selamlar, günaydın.
Yaklaşık 2 senelik bir sevgilim var. Kendisi ilk zamanlar çok ilgili ve romantikti ama son 6 aydır bana karşı çok ilgisiz davranıyor. 2 tane oyuna başlamış, her gün ortalama 9-10 saat oyun oynuyor. Ne benimle dışarı çıkıyor, ne de doğru düzgün iletişim kuruyor. Bu ilişkinin böyle gitmeyeceğini söyledim ama resmen umursamadı. Bu ilişkiye 2 senedir emek veriyorum ve böyle bitmesine çok üzülürüm. Sizce nasıl ilgisini tekrar çekebilirim? Bir oyun benden değerli olabilir mi ya?
Yaklaşık 2 senelik bir sevgilim var. Kendisi ilk zamanlar çok ilgili ve romantikti ama son 6 aydır bana karşı çok ilgisiz davranıyor. 2 tane oyuna başlamış, her gün ortalama 9-10 saat oyun oynuyor. Ne benimle dışarı çıkıyor, ne de doğru düzgün iletişim kuruyor. Bu ilişkinin böyle gitmeyeceğini söyledim ama resmen umursamadı. Bu ilişkiye 2 senedir emek veriyorum ve böyle bitmesine çok üzülürüm. Sizce nasıl ilgisini tekrar çekebilirim? Bir oyun benden değerli olabilir mi ya?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar