Eşim kalbimi çok kırdı bana şeytan dedi sizce ne yapmalıyım?

Henüz 4 aylık evliyiz eşim bugün işten geldi saçını kestirmiş çok övdüm kendi de zaten diyor çok şanslısın çok yakışıklıyım falan diye bende evet diyorum ama bende güzelim o da beni beğeniyor sıkıntı yok ama birinin g. Ünü kaldırmamak lazım bunu anladım ben çok yüz veriyorum her neyse babam bize gelecekti yemek yaptım yedik sonra ıspanak çıktı tv de babamda alda yap dedi bana ama kendi için değil bende ben sevmem ki dedim eşim beni dürtüyor yandan diyorki ya yaparım desene adama Allah Allah bende kendi için istemiyor dedim olsun sen yaparım de diyor babama beni kötü gösteriyor yani her neyse akşam kardeşim geldi kuzenimle dedim ki aç mısın yemek vereyim mi bana diyorki sesli bir şekilde misafire sorulmaz aç mısın diye kalk ver sorulmaz çok bozuldum sanki cimri yemek vermeyen bir insanmışım gibi bemim kardeşim sonuçta yani ki ben eşimin 16 17 yaşındaki kuzenlerine bile kalkıp masa donatmış insanım eşim çok terbiyesiz davrandı bence sizce ne yapmaya çalışıyor çok sinirlendim abartıyor muyum ne yapmam gerektiğini ona mı sorucam ben anlamadım ya misavir Perver ol dedi bana kıl kıl davranma dedi çok üzüldüm bugün de sabah bana şeytansı düşünüyosun sen evet yaptığım yanlış ama ben ne dersem onu yapmak zorundasın kimseye aç mısın diye sorma bundan sonra dedim ya ben senin küçücük kuzenlerine bile bir ton hazırlık yapmış insanım ne kadar nankörsün dedim telefonunu elime aldım bak sççarım telefonuna kırarım onu dedi dedim kıramazsın sen mi aldın da onu da kırarım ağzını yüzünü de dedi döven bir insan değil ama çok zoruma gidiyor sizce haksız mıyım?
Güncellemeler
+1 yıl
Arkadaşlar eşim evden çıktı gitti akrabası gelmiş onla buluşacak diye ağlamaktan gözlerim şişti sizce geldiğinde ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Bir kere bile arayıp sormadı bu adam beni kesin sevmiyor 4 saat oldu ya insan hiç mi merak etmez ya
Eşim kalbimi çok kırdı bana şeytan dedi sizce ne yapmalıyım?
Cevapla