Ben böyle kişilerin sevgisini gerçek buluyorum. Uzun yol çekilecek bir şey değil. Sırf birisini görmek için saatlerce yol gidenlere saygım var. Umarım sonunda üzülmezler :D
Sevgilisini kısa bir süre görmek için saatlerce yol giden insanlar hakkında ne düşünürsünüz?
Evet arkadaşım aynısını yaptım tam 8 yıl hem bir şehirden bir şehire değil bir ulkeden bir ülkeye gittim 8 yıl boyunca 11 saat yol gidip 1-1.5 saat görüp 11 saat yol çekip aynı gün döndüğüm günleri bilirim karda kışta onu azıcık görebilmek yanında olabilmek için sonunda ne mi oldu bana aşkım diyen insan hemde iki gün öncesi iki gün sonra sessizce beni terketti. Niye mi daha çok para için statü için. Bazen insanlar nankör olabiliyor. Kadinlarin hepsi demiyorum ama çoğunluğu zengin koca derdinde para derdinde sevmiş sevmissin umurunda olmaz senden az daha paralisini statulusunu bulsun.
Bende 7 aydır sevdiğim adam cesaret edip bizi göze alsın diye dil döküyorum. Uzak mesafeymiş kültür farkıymış. Yeterince seven adama bahane işlemiyor oysa. İnşallah sevmeye değer biriyle olursunuz 😊
Bahaneler bulmak içindir. Bak ben yeni evlendim eşim Tunuslu. Onunla evlenebilmek için işlemler için aynı anda 3 kıta gezdim. Asya, Avrupa, Afrika ben Bulgaristan doğumluyum hem türkiye hem Bulgaristan hemde Hollanda arasındayım. Hollanda da yaşıyorum ve çalışıyorum ailem Türkiye'de eşim tunusta onunla evlenebilmek için evrak işlemleri için hollandadan benim doğduğum şehre uçak yok baskente var oradan da benim doğduğum şehirden evrak almak için 8 saat gitmem gerek otobüsle. Ben sadece birkaç kağıt almak için 3 gün otobüsle yolculuk yaptım bir sürü ülke gezdim hollandadan Bulgaristana geldim oradan evrakları aldım birini vermediler otobüsle 8 saat Türkiye oradan uçakla Tunus'a gittim oradan evrakları verdim olmadı oradan uçak yok diye İtalya sonra Hollanda 1 ay çalıştım tekrar uçakla bu sefer Türkiye... oradan otobüsle Bulgaristan 2 gün kaldım evrakları hallettim oradan tekrar Türkiye oradan Tunus sonra tunustan hollandaya uçak yok diye İsviçre oradan Hollanda. Diyecegim o ki isteyen dağları bile deler. Ama yaptığım bunca şeye rağmen çok değer görüyormuyum bilmiyorum. ya da görecek miyim bilmiyorum. Simdi eşimi hollandaya getirmek için uğraşıyorum. Bir sürü evrak işlem emek veriyorum karşılığında saygı , sevgi ve değer bekliyorum. Ona değer verdiğim için düğünümu bile onun ülkesinde yaptım. Maddi ve manevi inanılmaz yoruldum. En çokta ruhen. Yani sevdiğim zaman çok severim çok çabalarim ama kaybeden hep ben olurum. Umarim her şey güzel olur da ruhen ve bedenen dinlenirim. En çok ta zor olan herşeyi tek başıma halletmek. Ne ailemin ya da kimsenin yanımda olmaması. Ama tek bir kuruş almadan başka bir ülkede düğünümu yaptım. Onu yapabilmek için maddi anlamda çok yoruldum. Hem düğünümu yapabilmek hemde evimi alabilmek için. Hem evimin parasını biriktirdim hemde aynı anda düğünumu yaptım. Tek bir kişiden yardım görmeden. Bu çok zor ve yorucu bir durum. Gercekten çok yoruldum. Umarim her şey güzel ilerler. Hem. benim için hem senin için
Gerçekten anlattıklarınızı hayretle okudum maşallah birde benim tek taraflı çabama bakıyorum da sizinkinin yarısı kadar olsa zaten evlenirdik. İnşlallah bir ömür boyu mutlu olursunuz eşinizle çocuklarınızla. Seven sevdiğine sahip çıkan erkek görmek sonuna kadar giden birini görmek hem hayran bıraktı hemde içimi burktu. Umarım bana da nasip olur. Yani bir benim senedir verdiğim çabanın sabrın sevginin haddi hesabı yok ama karşımda her engeli dert eden biri var. Mesafe kültür farkı diyor sonra bir ömür seninle olamadığıma üzülücem diyor. Yanımda dursa hatta sadece arkamda dursa aşardık.. Her şeyin fazlası nankörlük getirir dengeye dikkat edin lütfen inşallah değeriniz bir ömür bilinir yazdıklarınız bana büyük bir ders oldu🩷🌸
"Kesin değmeyen biri için gidiyordur o yolları" diye düşünürüm jsjdjdjsjjs Bir tarafın fedakarlık yaptığı ilişkide diğer taraf nankörlük yapıyor çönköm
Bir yapıyı görmek için, eğlenmek için, tatil için şehir dışına çıkmak normalken, karşı cins için şehir dışına çıkmak neden anormal karşılanır? Üç beş kaprisli insanın düşünceleri diyelim.
Gerçek aşkı bulduklarını ve yasmak adına her seyi yaptıklarını düşünüyorum
2
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Gerçekten Seven kişi evlenmek için sever, nikahlı olana kadar eline dahi dokunmaz. Çoğu kişi sırf nefislerini tatmin etmek amacıyla uzun yollar gider ve kızı kötü şeyler yapmaya zorlar. Bunu herkes biliyor. Bu sevmek değil, se. refsizlik, ahlaksizliktir.
5
5 Yorumla
Cevap sahibi
+1 yıl
Kızlarda safliklarindan erkeğin sevdiği için geldiğini zanneder , halbuki niyeti belli uckuruna olan düşkünlüğüdur. Bunu yapan onlarca kişi tanırım. Erkeklerin çoğu da öyledir.
Ve çoğunlukla erkeğin isteğini reddetmez sonra ömür boyu o pişmanlık içinde yaşar. Erkegin ise zerre umurunda değildie, hatta ahlaksızlığı onun için bir şereftir. Tum mesele bundan ibaret.
Eskişehirden İstanbul'a sözde sevdiği kız için gidip, kızı her türlü pisliğe zorlayan ahlaksizlari da tanıdım. Ayrıca o kadar genelev, hayat kadını varken o ahlaksız erkekler neden masum kızların gelecekleriyle, psikolojileriyle oynarlar? Bu da sorunuzun cevabidir
Her hafta iz. irde okuduğu için cumartesi ve pazar izmirde olurdum. Topu topu bir iki saat yanında olurdum. Ve okuduğum ünv de ondan niceleri varken.. Ve birgün bana ne dese begenirsiniz? Bukadar sık gelme yoksa soğurum senden... Haa baktım ki sevgi denen olay tamamen yalan. Bende noktayı koyup bir sene boyunca acı ceksemde ona beslediğim duyguları katlettim.
Özlem duyduğu için, yüzyüze görmek istediği için, sevdiği için gidiyordur ama işler yolunda gitmeyip ayrıldığında da ardından sövmemeli ‘ben onun için o kadar yol gittim’ diye 😅
5 senedir birisi benim icin geliyor Kimisi diyor ki erkege oynaşacak kadın var de mısıra bile gider Kimisi de diyor kii yaa sana gerçekten aşık cok güzel bir iliskiniz var
Seven gider. Onunla geçireceğin 1 saat bile ne kadar değerli gerçek sevgi olarak görüyorum ben sonunda tamamen kavuşmak kadar güzel bir sonuçta varsa hele ki
Benim ve sevgilimin yaptığı olaydır. Aylarca hiç usanmadık. 1 günlüğüne bile olsa 12 saat yolu gık demeden gidip geldik. Emek, fedakarlık böyle bir şey işte.
Üniversite yıllarında bir erkek benim için sabah 4 akşam 4 saat yol gidip geliyordu günübirlik. Yanımda 8 saat kalmıyordu bile. Gerçekten seviyordu sanırım
Valla uzun yol gitmek meselle değil bence bence o yolu gittiğine değecek insan olmalı gitti o uzun yolun sonunda. Değmeyecek insan için de 1 adım atsan bile degmez zaten. Şöylede birşey var sevdiğini hissettiremeyen biri için hiçte gerek yok yaptığın şeylere
Ben ve erkek arkadasim fatkli sehirlerde yasiyoruz beni bir kac saat gormek icin hic uykusuz 12 saat yol geliyordu fakat ayrildik ve ayrildiktan sonra 12 saat yol gelenin bile gercekten sevip sevmediginden emin olamadigimi anladim. Yani bu her gelen sevmez..
@orhanelmacii kiz kardesiyle sorunlar yasadik ama ben hep alttan aldim ama o hep kardesini hakli gördü ve ben bitirince oda kabul etti daha sonra ben sevdigim icin barismak istedim ama o kiz kardesi beni istemiyo diye vazgecti. Sevse vazgecmezdi bence
Sevgilisiyle sadece yatmak için uzun saatler yolculuk yapıp işi bittikten sonra telefonlara bile çıkmayan kişini sevgisi gerçek mi bulursunuz? Tabii ki görmek için gittiğini söyler kendisi de böyle düşünür ama işler sonradan değişir. Samimi sevgiyi anlamak kolay değildir at arabasıyla aylar boyunca yolculuk edip işkenceler çekmiyor sonuçta. Atlıyor uçağa hop 1-2 saat sonunda sevgilisinin yanında.
Senin yaptığın genelleme değil mi peki? Benim düşündüğümün tam tersini düşünerek yapmışsın sende genellemeni. Şimdi niyeti bozuk bir adam çıkıp niye beni onlarla aynı kefeye koyup genelleme yapıyosun dese haklı yani :D O yolu çekenlerde samimi sevgi görüyorum denmez çünkü o yolu çekenlerin yarıdan fazlasının amacı cinselliktir. Bir şeyin %50 den fazla olması genelleme doğurur kalanlara istisnalar denilir. Yani senin düşüncen istisnaları kapsıyor dostum günümüzde gerçek sevgi yok denecek kadar az çünkü
Haklısın kardeşim. Gercekten seven kişi sevdiğine nikahlı olana kadar dokunmaz. Ama kızların çoğu sevdiği için o kadar yol geldigini zanneder ve erkeğin isteğini reddetmez , sonrasında ömür boyu pişmanlık yaşar.
Gerçek anlamda sevgi, saygı, sadakat olursa mesafeler engel değil bunu çok net söyleyebilirim. Ciddi düşünen bir çok kişi bitsin diye bir ilişkiye zaten başlamaz. Zaman neleri gösterir bilinmez o ayrı tabiki..
ama soruda uzak mesafeli ilişki yazmıyor.. belki sevgilisi kısa bir süreliğine hastanede yatıyordur bu açıdanda bakmak gerek hayat bu hastalığıda, iyi günü kötü günü var
2 ay içinde yaptığım eylemdir sevgili olmamamıza rağmen benden soğuduğunu fark ederek dönerek sonlanmış üzücü ve garip hissetmeme neden olan duygu kafmaşası
En İyi Cevaplar