Bazen değer verdikleriniz, bazende kendisinde değerli olduğumuzu hissettiklerimizden gelir kırgınlıklar... Kalp değerli bir mücevher ve onun içinde elle tutulmaz bir gönül yatıyor ve Allah gönül denilen hazineyi elle tutulmaz yaptığı halde biz o gönlü bulup kırmayı başarıyoruz, sahi neden insanoğlu bu kadar gönül kırmak zorunda? #masalınsoruları #aşkvemasal
Kalp ve gönül kırmak kolay mı? İnsanlar neden hep çok kırıcı?
Şair Nihat Gülle çok güzel söylemiş... İnsan olmanın erdemi zaten orada ortaya çıkıyor.. Hele ki bir melek misali kadının galbini kırmak af edilir bir şey değil.. Bu pınar nasıl pınar Akıp ta bitesi yok Kırma adem kalbini Onaran ustası yok
Kurumuş aşk pınarı Bir damlacık suyu yok Kırılmış gönül vazosu Cihanda bir eşi yok
Varlık kimin yokluk ne Gidenlerden haber yok Yıkma insan onurunu Heykelini diken yok
Bu kabe nasıl kabe Altından kapısı yok Yıkma insan gönlünü Yapacak mimarı yok
Sebebi basit şımarıklık aslında.. birisine değer verirseniz onunla ilgilendiğinizi gösterdiğiniz de o biracık hemen umursamaz kırıcı oluyor oysa birisi değer veriyorsa size umursamaz ve kırıcı olmak yerine yapıcı ve kucaklayıcı olmak lazım hayat kısa.. her zaman size bir değer verecek birisi de olmaz bu hayatta.. hataları olabilir değer veren kişinin lakin verdiği değerde samimiyse.. kırmamak gerek
Ben kolay kolay kalp kıramam şahsen kırsam da kontrolüm dışında olmuştur elimden geldigince dikkat ederim kalp kırmamaya çünkü hayat sevdiklerimizin değer verdiklerimizin kalbini kırmak için çok kısa bugün varlar yarın yoklar bu herkes için geçerli oyuzden oldukça dikkat etmeliyiz kalp kırmamaya
Kalp kırmak çok kolayda kırılan kalbi tamir etmek çok zor. Ne yaparsan yap eski haline gelmiyor. Kırarken bir çift söz yeter de o kırıkları toplamaya geldi mi iş bin söz yetersiz kalır..
Bazen öfkemize yenik düşebiliyoruz. Veya başkasına olan sinirimizi gücümüzün yettiği insanlar üzerinde çıkarabiliyoruz. Hiç doğru değil ama maalesef çoğu zaman böyle oluyor.
Çok kolay, her gün kırılıyorum. Zaten kırılgan biriyim. Benim için daha kolay oluyor yani. İnsanlar neden kalp kırar? Çünkü iyilik barındırmıyoruz içimizde, kalbimiz kirlenmiş. Bizden daha iyisini kaldırmıyor hırslarımız.. Çekememezlik, kıskançlık bu kötü kokan tüm duygular birleşince çok kolay oluyor.
Kalpsiz insanların kalp kırması kadar saçma bir şey yoktur. Kalbi olan kalp kıramaz. En iyi ihtimalle susar. İleriye giden yani gönül kıranların yakası iki cihanda bir araya gelmez. Çünkü kalpler Allah’ın elindedir. Onlara dokunmayın.
en çok çekindiğim şeylerden biri. o yüzden çok dikkat ederim kırmamaya lakin herkes babasının malı gibi maşallah kırmadık kalp bırakmamış. Başkası birinin kabini kırınca onun yerine utanıyorum ben
Ben çok çekinirim o konuda bana yapılmasını istemedigimden nerede olursam olayım dikkat ederim konuştuğuma yaptığıma kırmaktan çekinirim ve korkarım acabayla geçer yani
En İyi Cevaplar