Gülüşü güzel kadınları , gelişigüzel adamlar değil!
Yüreği güzel adamlar sevmeli...💃🏻
Yüreği güzel adamlar sevmeli...💃🏻
Sahte gülüşlere aldanmıyorum
Ben ayakları güzel olanları daha başka sevwrim
O zaman tamam güzel ayaklılar gelin bekliyorum 😀
Teşekkürler 😎
Cevap
6Cevap
Gülüşü güzel kadın sevin çünkü çok az kaldı onlardan🙂
Boşuna dememiş önemli bir zat, ben maço sevmem ADAM severim diye.
Bizimde yüreğimiz öyle MERT ki, öylelerine denk geliyoruz.
Tabi arada beyaz eti, kırmızı et sananlarda çıkmıyor değil.
#Kral
Kesinlikle öyle olmalı. Güzel bir deyişmiş.
Kesinlikle doğru..
Evet davul bile dengi dengine
Tüm şehir hergün seviyo bu tipleri tek tek zaten
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?