Hiç kimseyi sevemeyecekmiş aşık olamıyacakmış gibi hissetmek?

normal mi bu sizce? Küçükken bir kere aşık olmuştum sonrası yok. Erkeklerle konuşmuyorum ilgimi çekmiyor yanlış anlamayın lezbiyen falan değilim ama durum bu işte?
Hiç kimseyi sevemeyecekmiş aşık olamıyacakmış gibi hissetmek?
Cevapla