Günümüz de aşk uğruna kim kimi kovalar oldu?
Sen kaçan mı kovalayan mısın?
Sen kaçan mı kovalayan mısın?


Bu mantık bana çok ters geldiği için ne kaçan ne de kovalayanım
Budur işte ne gerek var oyunlara 👍
Neden beki bence kacsn kovalanir
Rica ederim canım 😘
Kaçmak iyi kovalamayi sevmiyorum
Rica ederim ❤
Kaçamam yoruluyorum o eskiden di şimdi iki tarafta koşuyor
Rica ederim 😊
Kimseyi kovalalam bu saatten sonra
Rica ederim annem 😊
Cevap
49Cevap
Artık erkekler kaçıyor kadınlar kovalıyor.
Kaçanı kovalamak aşağılık kompleksi ve hırs sebebidir. Neden beni beğenmedi, neden elde edemedim düşüncesidir. Sevgi de kaçış birbirine doğru değilse taraflardan biri hep üzülecek demektir. Beni sevenden kaçmam ve beni sevmeyeni kovalamam.
Ben kaçıyorum ya sanırım doğru insanı bulabilmekle ilgili bir durum
hiç kaçmam doğal olarak kovalanmam kovalamam da rahatım bozuluyor ya
Çardakta otur bekle çayı koy ben geliyorum rahatın bozulmasin😉
valla çay koyan olsa içerim
Tembellikle nirvana dur gelip çayını icereyim😂😂
nirvana biraz aşşağıda kaldı
Cevap bulamadım sana😂😂😂
lütfen ya haddimizi bilelim yani bana laf yetiştirmek hani övünmek gibi falan da olmasın diyemiycecem övünürüm hitabet laf ebeliği benim mesleğiim yani bana laf yetiştirmek öyle kolay mı :))))))
Vurdun ve beni öldürdün 🤓 bunun rövanşını az sonra konuşurken alicam...
Kimse kimseyi kovalamaz.
Değer bilen kaçmaz. naz, trip, kapris yapmaz. Yoksa sevdiğini kaybeder. Dünya'da 1 sürü kadın ve erkek var. Ben onami kaldım? der insan.
Ben ortada buluşmayı tercih ediyorum, kovalamaca kaçmaca sevmiyorum..
Kimseyi kovalayamam kimse de beni kovalamasın 😄 karşılıklı istiyorsan başlar bir ilişki istemiyorsa uzatıp peşine düşmeye gerek yok.
Eskiden kadın kaçar erkek kovalardı şimdi herşey birbirine karıştı kim kimi kovalıyor kim kimden kaçıyor belli değil 🙄🤔
Kovalamam, kaçmam... benlik degil. Bazen hisselerim anlık olup çabuk sıkılırım..
Kaçan mı kovalanır yoksa kovalanan kaçar mı önce bunu belirlemek gerek, ondan sonra cinsiyetler arasında bir bölüştürmeye gidilebilir belki.
kaçmak kovalamak çocuk işi... kaç yaşında olgun insanlarız ;) istiyorsa iki tarafta gerek yok böyle şeylere :)
Eskiden kadinlara ulaşmak kolay değildi en azindan masumca bir flört icin bile bir kizla arkadaşlik kurabilmek icin erkekler kıvranırdı, şimdi o kadar değismiski insanlar erkekler azinlikta , kadinlar kovaliyor, erkekler seçici cidden
Ben olduğum yerdeyim artık isteyen kaçsın isteyen kovalasın beni isteyen sadece yanıma gelsin yeter : )
😂 ben beceremiyorum bu kaçma işini... sevince kıyamıyorum ki ben... 🙈
Tamamen yalan bir söz bir kadın kaçıyor konuşmuyor yazmıyorsa konuşmak onunla olmak sevmek sevilmek istemiyordur, bu söz reddedilmeyi anlamayanların uydurduğu bir yalan bence...
Aha güzel bir soru daha buldum, cidden bu cevabı bende çok merak ediyorum :D
Hiiiç kız peşinde koşmak gibi bir niyetim ve isteğim yok
Cevabını bildigin soruyu neden soruyorsun ki? Kadın kaçar tabikide.
Penguen dansı gibi iki ileri üç geri karışık bir döngü olduğu için bir kenarda çayımı içip izliyorum sadece.
bazı erkek vardır saklı hazine gibi ancak o hazine aramaz bulunmayı bekler
Bu kovalamaca ile ugrasamam. Ne kacarim ne kovalarim. Hak eden hak ettiğini alır.
Kaliteli hatun ilk seferde kapilarini acmaz, kaliteli erkek de acilmayan kapiyi ikinci kez acmayi denemez.
Buyur burdan yak bakalim, n'olcak 😉
Aha benim yaşadığım durumun ta kendisi, ben kız'a yazıldım. Gittim ilanı aşk ettim. Ama o ne yaptı? "No thanks" dedi. Bende "good bye" dedim ve yolumu değiştirdim. Şimdi kapımın çalınmasını bekliyorum :)
Her ikisi de vardır ama daha çok kadın kaçar erkek kovalar
Valla ben cok koştum peşinden hep kactı yok bogdun falan filan bende bıraktım kovalamayı
He bak çok güzel bir konu hep erkek kadını kovalamaz, yeri geliyor kadınlar erkekleri kovalıyor... o kimin ne derece kimden hoşlandığına bağlı bence
Kovalayan kadın pek görmedim. Şahsen bo oyunda ben yokum
Kadınlar kaçar erkekler bir yere kadar kovalar. Erkekler kaçar kadınlar ağına düşürüp yakalar.
Şimdi genel de kızlar kovalıyor eskiden tam tersiydi
Parası olan kovalanır 😂🤣
yok genel anlamda o kural !
kaçan kovalanır ! cinsiyeti yoktur.
Yoruyor sıkıyor sinir hastaı ediyor kaçan kovalansın kovalayan kacsın
günümüz tam trsi oldu erkekler kaçıyor
Seven insan her zaman kovalıyan olmuştur.
Ben olduğum yerde duranım. Kaçmıyorum, kovalamıyorum.
Valla her iki taraf icin de gecerli ama fazla kovalamaya gerek yok...
Eskide erkekler kovalardı şimdi ipin ucu erkeklerin elinde gibi oldu
Kim kimi kovalıyor bilmem ama millet tuttuğunu öpüyor
Genelde kızlar kaçar erkekler kovalar ama istisnalar var tabiki 😊😂
Bu karakterle alakalı bir durum cinsiyetle değil, Belki kovalar belki sallamaz.
Çok naz âşık usandırır derler.
Seven taraf kovalar bir süre sonrada bıkar sogur
Ben her Zaman kaçarım
Yerine gore aha iste buda son.
Kim kaçarsa o kovalanıyor. Kız erkek değil.
İnanmayın şehir efsanesi bunlar.
herkes birbirini kovalıyor
kadınlar kovalamaya başladı..
Bu zamanda kim kimi kovalarsa olmuş
Bu saatten sonra kaçıyorum
Türkiyede kadın kaçar erkek kovalar
severim kimseyi kovalamam artik banane
Sxkerim yazdim aqq
yaşım gelmiş 40 a sevene can feda sevmeyene elveda
Parası olan kovalanir
kadınlar kaçar erkekler kovalar
Kaçmayı da kovalamayı da hiç sevmem
Kaçan genelde kadın
Iki. tarafta yapıyor bunu🙂
Kadınlar kovalar oldu resmen
Kovalayan kovalayana
@Aybükem78 kaçıyor ben kovalıyorum
Kaçmam kovalamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar