Arkadaşlar sorunlu bir ilişkimiz vardı 1 yıldır her şeyi atlattık ve hala birlikteyiz. ama sevgilim ilk zamanlar tüm boş vaktini bana ayırırdı. şu an da hep arkadaşlarıyla okeyde peste. bana zorunlu vakit ayırıyormuş gibi. bunun için çok tartıştık ve ayrılmak istedi benim ısrarımla barıştık. fakat hala böyle benimle ne gezmek ne eğlenmek istiyor bir yerde buluşuyoruz ve oturuyoruz. normalde ailemle tanıştırcam bu hafta demişti ailesi geldi gitti ve hiç oralı olmadı. sen istediğin zaman tanıştırırım diyor. ama kendi ısrarı yok. her şeyi zorunluymuş gibi yapıyor bunu söyleyince inkar ediyor. böyle ilgisiz olması beni kahrediyor. ağlamaktan helak oldum. ona çok bağlandım o bunu hissettikçe havalanıyor. normalde bugün buluşcsktık. buluşma saati gelince aradım cevap vermedi saatlerce. sonra telefonu kapattı ve hala cevap vermiyor. Şimdi napim birazdan hiç bişey olmamış gibi yazar
Güncellemeler
+1 yıl
2.5 saattir ben ağlıyordum şu an cevap verdi. Telefonu kapatmıştı. pes oynuyordum dedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar