Ağlamak istiyorum ama gerçekten içimden gelmiyor psikolojim mi bozuk?

Ağlamak istiyorum ama ağlamak içimden gelmiyor hıçkıra hıçkıra ağlayıp içimdekileri atmak istiyorum ama ağlamayı ciddiye alamıyorum ve kendimi durdurmak istesemde bilerek ağlamaya zorluyorum yani sağım ağla rahatlarsın solum ne ağlaması ya bişey değişicek sanki diyo resmen

Ağlamak istiyorum ama gerçekten içimden gelmiyor psikolojim mi bozuk?
Cevapla