4/4'lük bir insan olmayabilirim. Fakat herkesin çok iyi olduğu alanlar vardır. Kiminin karakteri güzeldir, kiminin dış görünüşü. Kimi çok zekidir, kimi çok başarılı. İlla ki şanslı olduğumuz yönlerimiz var. İlla ki karşımızdaki insan o yönlerimizden birini keşfeder.
Benimle sevgili olacak kişi çok şanslı mi şansız mi bilemem de Benim sevdiğim kişi olduğunda şansa ihtiyaç kalmayacak. Iyi görünmek zorunda kalmayacak kilosu dert olmayacak makyaj derdi olmayacak şans sadece aynı anda aramalara denk gelmek onun dışında tümüyle hissetmek böyle küçük büyük dertlerle sıkıntılarla yalnız kalmayacak çünkü kusursuz insan yok çünkü seven insan güvenen insandır güvendiyse bir insan eksiklikler göze batmayacak fazlaliklarin da atmayacak olduğunu bilen insandır.
Beni sevenin vay haline ama benim sevdiğimin yoluna taş değmez EvelAllah..
Her insan kendini çok değişik tanıtır. Ama özüne indiğinde gerçekten hiç bir sevgiyi hakketmeyen durumlarda olduğunu görürsün. Bunun için ben kendimi değil seveceğim vere benle olacak olan kişi buna karar versin isterim.
eskiden beri tip olarak ve huy olarak bana benzeyen birini bulmayı çok istedim. biraz kaprisliyim ama fedakar ve sadık biriyim. az kıskancım, güler yüzlüyüm. her şeyi ciddiye alan kendini vazgecilmez sanan tiplerden değilim yeri geldiğinde kanka gibi şakalaşırım yeri geldiginde sevgiye boğarım öyle. aah benim gibi birini istiyorum
kimse buna tam olarak yanıt veremez ki. karşıdakinin kriterlerine göre değişir. eğer davranış ya da zeka olarak bakıyorsa, evet şanslı olabilir. dürüstüm, uyumlu sayılırım ve bence zekiyim. kültüre önem veriyorsa yine şanslıdır diyebilirim. dış görünüşe önem veren birisi ise tam olarak bir şey diyemem, herkesin güzellik algısı farklı ama dış görünüşe önem veren birisini tatmin etmem sanırım o yönden. gerçi benim de dış görünüş meraklısı birisi ile işim olmaz
Çok iddialı bir söz olur, ama bence ilişkide partnerlerin çok takıntılı olmaması gerekir. Yani karakter bozuksa istediğin kadar ısrar etsende bozuk karakter her zaman sahneye çıkacaktır. Bence haketmeyene güle güle, hakedene ağam paşam mevzuu bundan ibaret sanki. aşıksan bile ısrar etmekle kendine zarar vermekten başka bişey yapamıyorsun. Bol şans.
Bugün bu konuyla ilgili arkadaşlara şunu söyledim; hiçbir kadını görünüşümle tavlamadım. Flörtlerim beynimle başladı beynimle sonuca vardı. Hem seviştiğim hem de sevgilim olan bir kadınla mutlaka konuşacak bir şey bulmaya çalışıyorum. Sanırım birey ise karşımdaki şanslı 😊
Bence gayet şanslı valla ben erkek olsam benim gibi biriyle tanışsam birde sevgili olsam hergün şükrederdim ve ne kadar da şanslı olduğumu düşünürdüm 🤭 yine ego kasmış oldum ama yapcak bir şey yok huyum kurusun 🤗
Ona bağlı kalabilecek, hakkıyla sevebilecek, merhametli, nezaketli, kalbimin özü iyi vede idealist bir kimseyim. Çok şanslı ki evlilik ile taçlandırmak istediğim kısa bir ilişki yaşayacağız birlikte 😌🌹
Bu cümleyi kurmak realist bir yaklaşım olmaz beklentiler ve karşılıklı uyumun olmadığı sadece sevgiye dayalı bir ilişki de asla tam anlamıyla doyuma ulaşılmaz. O nedenle de bu biraz beklentilerle orantılı diye düşünüyorum 😉
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
bence şanslı çünkü hiçbir kızla iletişimim bile olmadı el ele dahi tutuşmadım. hiçbir kızada yan gözle falan bakmam. işte sevmiyorlar gidip kendilerini üzen insanları seviyorlar. galiba çok ilgi gösterebilen karşıdaki kişinin değerli olduğunu hissettirebilen insan olduğum için.
Ben kurabilirim. Sevdiğime büyük ölçüde değer veririm ve bu da onu şanslı birisi yapar. Ama anlayışlı ve sağduyulu birisiyse bakmayan umursamayan birisi anlayamaz tabiki.
Evet benimle olacak kişi çok şanslı ve bunu gururdan kibirden söylemiyorum sevince hem çok sadık olurum hemde haddinden fazla emek verir ilgi gösteririm değerli hissettiririm
Net bir şekilde söyleyebilirim ki evet şanslı hem de fazlası ile, üstelik bunu sadece ben değil çevremdeki 7 den 70 e kadın erkek herkes söylüyor zaten
Yani bence kurabilirim eğer öyle biri varsa çünkü yaş 26 bu zamana kadar hiç sevgilim olmadı yakışıklı değilim teklif ettiğim kızlar reddetti benim ilkim ve eşim olur bu kişi ilki olmam hele bu devirde önemli olmalı bence eğer varsa öyle biri
Kimse dört dörtlük değildir ve ben hernekadar şanslısın desemde karşımdaki insanın kriterine uyup uymadığımı bilemem, karşılıklı uyum olmalı, tek taraflı olmaz
Sevgilim var zaten birbirimizi şanslı hissediyoruz ya bakımlıyım hoş kızım ama onun dışında yakın arkadaş gibiyiz eğlenebiliyoruz onunla konuşmak her anlamda iyi geliyor saçmalayabiliyoruz. Aldatılma konusunda da çevremde çok insan var o tarz şeylerle övünen birden sinirlendim k. b
Ana Sayfa > Aşk İlişkileri > Sorular > " Benimle sevgili olacak kişi gerçekten çok şanslı!" cümlesini kurabilir misiniz? Sizinle sevgili olacak kişi gerçekten şanslı mı?
En İyi Cevaplar