Evliyim evli komşumla bir uygulamadan konuştuk. Numaramı istedi verdim. Ama aramadı. Az önce evde yalnızdı hoşlansa arar mıydı?

Sizce neden aramadı. Ben mesaj atmalı miyim. mesaj atıp madem aranacaktın neden aldım numaramı demeli miyim sizce. Ben ondan çok hoslaniyorum hatta seviyorum. çok üzülüyorum artık.
Güncellemeler
+1 yıl
nuamrani vereli 2 3 hafta oldu ayrıca 2 3 haftadır mesajlasmihoruz konuşmuyoruz bile. Kendisi boğa burcu inadından mi yapiyo
Evliyim evli komşumla bir uygulamadan konuştuk. Numaramı istedi verdim. Ama aramadı. Az önce evde yalnızdı hoşlansa arar mıydı?
Cevapla